Wv polo toimii kylmänä mutta viiden minuutin ajon jälkeen moottori rupeaa pätkimään ja moottorin vikavalo syttyy . Polttoainesuodatin vaihdettu sekä tulpat, puolat käyty läpi. Tämän jälkeen toimi hetken hyvin sitten moottori nykäisi kerran ja nyt moottorin kierrokset eivät nouse yli kolmentonnin. Olisiko jollain tietoa mikä mahtaa vaivata.
Missä vika 1,4polo 06 bensa
6
647
Vastaukset
- PoloaRassaillut
Mitähän tuo puolat käyty läpi mahtaa tarkoittaa? Polon tyyppivika noina vuosina oli puolien hajoaminen noin 70...80 tkm välillä. Kaikki neljä, tietenkin yksi kerrallaan. Niissä voi olla lämpongelmiakin, joten kylmänä vielä pelaavat. En ajelisi puolaviallisella autolla - palamaton bensa sulattaa katalysaattorin sisusosat ja katsastusmieheltä tulee hylky päästömittauksessa. Käyntiäänestäkin kuulee, jos moottori käy vaan kolmella pytyllä. Puolat on helppo vaihtaa, ilmanputsari repäistään ylös ja siinähän ne ovat tyrkyllä sytystystulppien päällä.
Hommaa vaikka halpa bluetoothilla toimiva OBD-testeri(ELM327). Saa niitä Suomestakin, mutta e-Baysta tilaten hinnat on jopa 5...6 euroa postikuluineen! Ihan toimivia ovat ja vaikkapa Torque-nimisen ohjelman voi ladata netistä esim. tablettiin.
Kalikka kertoo suoraan vikakoodin kuvauksineen. Esim. kertoo viallisen sylinterin numeron, jos puola on hajoamassa. Tai viallisen anturin tiedot.- Remppamiäs
Jos auto käy kolmella se on helppo varmistaa kun ottaa vain tulpat irti ja katsoo mikä tulppa on märkä ja vaihtaa sen puolan :) ei tähän mitään lukijaa tarvita :)
- kyrpåå
Urpo taukki!
- alavuus
Epäilisin lambdasondia!!
- Penseli
Mulla oli samat oireet,niin lambdasondi oli mennyt!uus tilalle niin taas pelasi!
- Anonyymi
Onkohan sama paska kuin 1,4 bora.... Naapurilla meni hermot 1,4 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717