Eli lähes kaikki miesten osastoilla olevat vaatteet ovat aina liian isoja. Lastenosastoilta löytyvät yleensä istuvimmat vaatteet (vaikka ei ole vielä tullut ostettua laadun takia).
Itse siis olen 180 cm ja suht hoikka. Onko jollain jotain vinkkejä?
"Pienen miehen" vaatteet
4
229
Vastaukset
- Teiniplyysat
Lasten, mites ois nuoriso-osastolta... tai nuorisovaatteisiin erikoistuneesta liikkeestä?
- merkkivaatteita
Merkkivaatteet ovat aina laihan mallin mittoihin leikattuja. kuten Sand, Calvin Klein, Tiger, Canalin slim-fit mitoitus (joka on todella luihu ja kireä, modern fit on väljempi ja sopiva jos painoindeksi on normaalipainon keskipaikkeilla, eikä ole sentään alipainoinen).
Lähinnä tavaratalojen omat tuotemerkit kuten Bodyguard, Cap Horn, House, yms. ovat paitsi halvimpia, myös väljimpiä ja sopivia jos painoindeksi on normaalipainon ylärajoilla. - Hyviävaatteita
Tsekkaas tuolta http://www.rock4more.com
- HoikkaBoyy
Muuten kyllä olis varmaan iha hyvii, mut ulkomailta en oikein viitsi tilata, koska menetän hermot jo zalandon paketteja odotellessa. Oon vaan tällanen liian hektinen, joka haluis et suomen kaupoista löytyis ylihienoja ja istuvia vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777