VAV Loiskekujan uudet asunnot

Miirunen

Onko joku hakenut Vantaan kaupungin uusiin asuntoihin Loiskekujalle? Oletteko saaneet vielä vastauksia?

12

1860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etana02

Olen hakenut, mutta ei ole tullut vielä ainakaan tarjousta. Mitenkä sinulla, joko olet saanut? Hirveetä tunkua kirjoituksineen ei täällä ole, joten voiko siitä päätellä jotain?

• Miirunen

Kiva kun laitoit kommentin! Ei olla mekään vielä saatu vastausta. Kolmiota haettiin. Jännä nähdä, miten käy. Pidän peukkuja teillekin!

• Etana02

Minä hain kaksiota ja kovasti toivon, että saan sen .
        Tsemppiä myös teille asunnon saantiin

• Etana02
        Miirunen kirjoitti:

Kiva kun laitoit kommentin! Ei olla mekään vielä saatu vastausta. Kolmiota haettiin. Jännä nähdä, miten käy. Pidän peukkuja teillekin!

Asutteko jo valmiiksi vavin kämpissä vai haetteko ulkopuolelta? Onko teillä kiireellinen tilanne vai minkälaisista lähtökohdista olette hakemassa? Kiinnostaa vaan tietää, kun meitä niin monenlaisia hakijoita tässä maailmassa ja kun tarjouksia aletaan antaa, saisi hiukan osviittaa siitä miten he valinnat ovat tehneet.

• Miirunen

Asutaan yksityisellä tällä hetkellä, mutta ollaan pienituloisia ja kolmihenkisenä lapsiperheenä asutaan pienessä kaksiossa, eli vähän ahdasta on. En tiedä kuinka kiireellisenä meitä pidetään, olen ymmärtänyt, että uudiskohteisiin otetaan monenlaista porukkaa. Näin olen ainakin ymmärtänyt Helsingin kaupungin puolelta, jossa jotkut tuttavapariskunnat on päässeet uusiin kohteisiin, vaikka tilanne ei mikään kriittinen ole ollutkaan. Sen takia niissä kai on erillinen haku.

• Etana02
        Miirunen kirjoitti:

Asutaan yksityisellä tällä hetkellä, mutta ollaan pienituloisia ja kolmihenkisenä lapsiperheenä asutaan pienessä kaksiossa, eli vähän ahdasta on. En tiedä kuinka kiireellisenä meitä pidetään, olen ymmärtänyt, että uudiskohteisiin otetaan monenlaista porukkaa. Näin olen ainakin ymmärtänyt Helsingin kaupungin puolelta, jossa jotkut tuttavapariskunnat on päässeet uusiin kohteisiin, vaikka tilanne ei mikään kriittinen ole ollutkaan. Sen takia niissä kai on erillinen haku.

Kiitos vastauksesta. Jäädään odottelemaan miten käy. Toivotaan et ensiviikolla tulisi jo tietoa. Tsemppiä odotteluun.

• Etana02
        Etana02 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Jäädään odottelemaan miten käy. Toivotaan et ensiviikolla tulisi jo tietoa. Tsemppiä odotteluun.

Miirunen, oletteko saaneet tietoa jo?
        Entäs muut, oletteko saaneet tarjouksia?

• Tiitsu-

Haimme mieheni kanssa kaksiota Loiskekujalta ja perjantaina tuli tarjous sähköpostiin. Asumme Helsingin kaupungilla tällä hetkellä, mutta miehen työpaikan ja kulkuyhteyksien vuoksi haimme asuntoa Vantaan puolelta. Ajattelin ettemme asuntoa varmaankaan saa.. Tämä oli kumminkin iloinen yllätys, kun tarjous sähköpostiin tuli. Pääseeköhän asuntoja katsomaan ennen muuttoa tai nähdä kuvia valmiista asunnosta? Pohjapiirrustukset näytti olevan Vavin sivuilla.

• Etana02

Onnea asunnon saannista! En osaa kyllä tuohon sanoa juuta enkä jaata, pääseekö asuntoja katsomaan ennen. Teillä oli asuntotarjouksessa varmaan eräpäivä asunnon hyväksymiselle ja koska asunnot vielä tekeillä, niin luulisi että ei hirveen todennäköistä. Milloin teidän täytyy allekirjoittaa sopimus ja miten kauan on aikaa ilmoittaa asunnon hyväksyminen?

• Miirunen

Meillä on 3.5. asti aikaa ilmoittaa otetaanko asunto, kun tänään tarjottiin.

• Miirunen

Olin muissa asioissa yhteydessä VAV:lle ja sanoivat, että asuntojen tarjoaminen voi mennä toukokuulle, jopa kesäkuulle asti, varsinkin jos tulee peruutuksia tarjotuista. Kaikkia ei siis ole vielä edes tarjottu ja vaikka huhtikuussa ei saisi vastausta, toivoa ei kannata heittää.

• Miirunen

Jee, meille tarjottiin kolmiota!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe