Hei!
Kaipailisin pikaista apua. Olen syönyt ROA-kuuria marraskuusta asti ja vielä olisi reilu kuukausi jäljellä. Olen lähdössä huomenna ulkomaanmatkalle kolmeksi viikoksi Aasiaan ja siellä tarkoitus oleskella auringossa. Pakkauksen mukaan suoraa auringolle altistumista tulisi välttää ja suojakerrointa käyttää. Tietenkin olen varautunut korkeilla suojakertoimilla varustetuilla aurinkorasvoilla, mutta silti mietityttää. Olisiko hyvä lopettaa kuuri matkan ajaksi ja syödä loppuun vasta matkan jälkeen. Tietenkään ei lääkkeen vaikutus sormia napsauttamalla kehosta poistu, mutta ehkä voisi hieman lievittää. Lisäksi kuurin keskeyttäminen saattaa vaikuttaa lopputuloksen onnistumiseen, sillä ihotautilääkärini mukaan pidempi hoitojakso ilman taukoja takaa paremman tuloksen. Siksi kyselisin, että onko kenelläkään kokemusta muusta kuin Suomen kesästä. Palaako iho tosiaankin niin nopeasti porottavassa ulkomaan auringossa ja onko kuurin syömisestä matkan aikana haittaa? Riittääkö korkeat suojakertoimet auringossa oleskeluun vai tuleeko minun todellakin viettää koko loma varjossa. Kiitos jo etukäteen :)
Roacuttan ja ulkomaanmatka
nimetön_lomailija
1
86
Vastaukset
- hoitajaNM
Otappa pikaisesti puhelinaika lääkärillesi joka kuurin määräsi ja kerro kysymyksesi. Liian vaikeita maallikoille. Jos omalääkäri on lomilla niin kuka tahansa ihotautilääkäri voi vastailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910