Roacuttan ja ulkomaanmatka

nimetön_lomailija

Hei!

Kaipailisin pikaista apua. Olen syönyt ROA-kuuria marraskuusta asti ja vielä olisi reilu kuukausi jäljellä. Olen lähdössä huomenna ulkomaanmatkalle kolmeksi viikoksi Aasiaan ja siellä tarkoitus oleskella auringossa. Pakkauksen mukaan suoraa auringolle altistumista tulisi välttää ja suojakerrointa käyttää. Tietenkin olen varautunut korkeilla suojakertoimilla varustetuilla aurinkorasvoilla, mutta silti mietityttää. Olisiko hyvä lopettaa kuuri matkan ajaksi ja syödä loppuun vasta matkan jälkeen. Tietenkään ei lääkkeen vaikutus sormia napsauttamalla kehosta poistu, mutta ehkä voisi hieman lievittää. Lisäksi kuurin keskeyttäminen saattaa vaikuttaa lopputuloksen onnistumiseen, sillä ihotautilääkärini mukaan pidempi hoitojakso ilman taukoja takaa paremman tuloksen. Siksi kyselisin, että onko kenelläkään kokemusta muusta kuin Suomen kesästä. Palaako iho tosiaankin niin nopeasti porottavassa ulkomaan auringossa ja onko kuurin syömisestä matkan aikana haittaa? Riittääkö korkeat suojakertoimet auringossa oleskeluun vai tuleeko minun todellakin viettää koko loma varjossa. Kiitos jo etukäteen :)

1

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitajaNM

Otappa pikaisesti puhelinaika lääkärillesi joka kuurin määräsi ja kerro kysymyksesi. Liian vaikeita maallikoille. Jos omalääkäri on lomilla niin kuka tahansa ihotautilääkäri voi vastailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe