Hei,
tarvitsisin pikaista apua! Minullaon suomi24 -sähköposti, joka on toiminut yli kymmenen vuotta moiteettomasti. Nyt kun minun pitäisi ottaa postista yksi tehtävä, saapuneet viestit eivät aukea teksteineen.
Viesti kyllä aukeaa, mutta tekstillä: tässä viestissä ei ole näytettävää sisältöä. Tämän lisäksi saan viestejä, joissa on tuntematon lähettäjä, mutta viestissä ei sisältöä.
Olen päivittänyt selaimeni, mutta ongelma jatkuu.
Osaisko joku viisas neuvoa?
Sähköposti ei aukea
13
630
Vastaukset
- moi12345
täällä sama homma!
- viikonloppuvapaa
Yleensä kaikenlaiset ongelmat tulevat kuntoon, jos ei ennemmin niin maanantaina kun joku asioista tietävä tulee hommiin ja "kääntää oikeata kytkintä".
9.4.2016.
juu, sama vika minun sähköpostissa.ei aukea, ei näytettävää sisältöä. uskoisin asian korjaantuvan maanantaihin mennessä. harmi !- juudo
JEP! Sama juttu minullakin. Ois ihan KIVA saada noi postit auki!!! Toivottavasti asia saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti!!!
- kiireetloppuivat
Ei toimi yahookaan. Pitäisi palautta tänään yksi homma, mutta on jumissa postilaatikossa :D
Vaihdoin salasanan niin alkoi s-posti toimimaan
Ei toimi vieläkään???????
Ei perkele!!!!!aukeaako se ollenkaan siis suomi24 ja mukaan ei tiedota!!!
Missä vika???- Määkiä
Sama täällä. Laitoin ylläpidolle viestiä. Toivottavasti kekivät ratkaisun. Mulle on kanssa tullut noita nimettömiä otsikottomia viestejä ja aika paljon näitä huijausjuttuja että olen muka voittanut jotain.
Ei näy viestit ei... >:(
Onko kellään uutta tietoa??
Kauan vielä joudutaan odottamaan
Vai tuleeko ollenkaan kuntoon???
Varmasti menee maanantaille
Perkele- lkmjnhbgvf
hotmail on perCstä!
vitun pasga saatana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927