Olen ostamassa ensimmäistä grilliä ja päädyin kaasugrilliin. Mikä olisi hyvä kaasugrilli (hinta/laatusuhde)? Olen ajatellut ostaa 2 tai 3 polttimoisen. Katsoin weberin grillejä ensin mutta päätin että minun grillailu kerroille välttää edullisempikin. Tärkeinhän olisi että grilliä ei tarvitsisi uusia joka toinen vuosi ja helppo puhdistus olisi plussaa. Ehdottakaa teidän mielestä hyviä kaasugrillejä. Kiitos!
Apua kaasugrillin ostoon?
grilli
3
173
Vastaukset
- ettänäinsevaanon
"Tärkeinhän olisi että grilliä ei tarvitsisi uusia joka toinen vuosi", eli osta siis Weber
- Valupolttimet
Kyllä moni muukin merkki kestää vuosia, jos polttimet on valua ja grilli ei ole vesisateessa.
- fuytue
Täällä weberin q ja kesät talvet ulkona vesisateessa/lumen seassa ja 11kg kaasupullo menee vuodessa. Ollut nyt 10vuotta ja kannen maali on haalistunut ja vähän lohjennut. Muilta osin grilli on kuin uusi ja yhtään osaa ei ole vaihdettu. Kallis hinta on siis maksanut itsensä takaisin. Sen puolesta uskallan suositella weberin q-sarjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727