MOI!jenkkiautokuume iski.haluaisin tietoja mopar/chevy jenkeistä. ostopaikoista,nettisivustoista,kerhoista yms... :)
JENKKIKUUME!!!
16
3841
Vastaukset
- pontiac gp
täältä löytyy apua joka lähtöön..
www.overdrive.fi - Ile
On täällä muitakin kuumeisia mutku vaan joku luopuis nuista muskeli mopareista ni olishan se komiaa mut kun ei ni ei, eikä chevyiskään mitään vikkaa komeita ovat nekii.
- muskelia
fury brougham -76 helmiäis tummanpunanen valkonen katto 400 sopivasti piristetty kone 727 laatikko 81/4 perä. taatusti ei mätä eikä romu lauluauto.sisältä ehjä ja siisti nahka/keinonahka.kuvia saatavilla tosiostajille.
hintaa 5500€. - Ile
muskelia kirjoitti:
fury brougham -76 helmiäis tummanpunanen valkonen katto 400 sopivasti piristetty kone 727 laatikko 81/4 perä. taatusti ei mätä eikä romu lauluauto.sisältä ehjä ja siisti nahka/keinonahka.kuvia saatavilla tosiostajille.
hintaa 5500€.olishan siinä amerikan mallia mutta ei me mun 68-72 vuosimallihaarukkaan eli jatkan etsintöjä.
- Jolanda
No minulla on kaksi jenkkiä toinen Pontiac TransAm-84 ja toinen Dodge Monaco vm-76
kaikenlaista kivaa on kumpaannkin autoon vaihdettu
vuosien varrella(halpaa ei ole aina ollut).
Kyllä ainakin toi Dodge on talvella ollut tukeva kaveri ajella, Pontiac nyt on vain kesäautona. Olen kyllä hurahtanut täysin näihin vanhoihin peltilehmiin, en varmasti haluaisi mitään Nissanin räppänää autoksi.- sinun tyyliin ?
Voisit korostaa tyyliäsi nissanilla.
- tankatessa !!! kokeile vai...
Hienoin tapa päästä eroon jenkkikuumeesta on käyttää jenkkiautoa muutama kuukausi. JA ajaa sillä oikesti kilometrejä.
(siis meinaan, että ajaa , eikä säilyttää autotallissa ja hiplata.....)
Silloin aina tankattaessa se kuume laskee ja loppuu konaan -- lopulta!
--menee jopa pakkasen puolelle.....- aika nopeasti!
Loppuu kyllä kuume leikaten.
Tosi on. Minulla oli jenkki pickuppi 4 veto.
Se vei noin 20l bensaa / 100km.
Jos antoi kenkää, niin meni 25L.
Myin äkkiä pois.
Ei se säädöilläkään ja huolloilla vähentynyt se mieletön kulutus. - V8 TD
Ei muuten lähe, edes bensa-asemalla! Ajan joka vuosi yli 50.000km jenkillä ja nyt on kuume huipussaan. Saan käyttööni uuden Silveradon huhtikuussa. voi pojat kun jänskättää!! Ja tytöt!
- sel
minulla on 1973 mallin thundebird, 1978 mallin camaro, melkein uusi v-8 400 sel mersu, solifer 6700 matkailuauto sekä vanha bemari. kaikki kuluttaa kyllä bensaa kun ajan paljon mutta mitään jenkkiauto kuumeen poistumista en ole havainnut huoltoasemalla käydessäni.Päin vastoin, nyt olen ajatellut hankkia seitkyt luvun alun cadillakin.
- sullakin
sel kirjoitti:
minulla on 1973 mallin thundebird, 1978 mallin camaro, melkein uusi v-8 400 sel mersu, solifer 6700 matkailuauto sekä vanha bemari. kaikki kuluttaa kyllä bensaa kun ajan paljon mutta mitään jenkkiauto kuumeen poistumista en ole havainnut huoltoasemalla käydessäni.Päin vastoin, nyt olen ajatellut hankkia seitkyt luvun alun cadillakin.
Mutta koita kestää.
- alppu
sullakin kirjoitti:
Mutta koita kestää.
sulla menee heikosti?Oletko kateellinen?
Mulla tuo kuume on kestänyt jo vuosia. Nyt on kolmas amerikan rauta menossa. Ei se kuume tankilla katoa;) Lisääntyy vaan kun tietää et taas on monta makoisaa kilometriä edessä.
Toisille halvat kilometrit on a ja o, mut toisille se tunnelma ja tyyli.
Olen tullut siihen tulokseen, et on ihan turha selittää jenkki aatetta, aatteen vastustajille. Makua asioista ei kannata kiistellä.
Onkohan sulla kokemusta autoista noin yleensä?
voin sanoa kokemuksesta,et jos ei ite osaa laittaa eikä oo siihen tarkotukseen kamua, niin tulee olemaan aika vaikeeta jenkin pitäminen...
Tsemiä V8:n hankintaan=)- Ostanut itsekin
Morrise-auto Tuusula/Sulan automyyntialue
Ei sovi kiinanpommeilla ajaville pussihousupipopäille!sieltä minäkin löysin oman kultani... ja mitä bensan kulutukseen ja kuumeeseeen tulee...pitää vain nauttia äänestä kun bensa palaa...
- tapasta
Joo, toi sulantien alue tuusulassa on meidän oma Detroit :D Se joka oikeasti haluaa hyvän auton, järkevään hintaan ei edes sano ääneen tota termiä zulantie..Huhhuh,hakekaa itse ne autot ulkomailta,säästätte rahaa ja saatte hyvin pidettyjä ja varusteltuja, ja sellaisia joita ei suola ole raiskannut. Näin olen itse tehnyt,joten tajuatte varmaan miksi nää zulantiet ja muut alan vastaavat yrittäjät lähinnä huvittaa..jokainen maksaa tietysti mistä tahtoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643726Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253101- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301427Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051