Ei ole enää luottamista välillämme

höpölle

En tiedä miksi ikävöin ja mietin vieläkin. Kaikki jäi kesken ja mitään ei saatu loppuun asti tehtyä. Tämä aihe sattuu minua sisältä. Itse tein itselleni hallaa ja olen siitä kärsinytkin hyvin pitkän ajan.

6

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoaelämääsi

Kuinkahan monta vuotta olet jo ikävöinyt?Ole itseäsi kohtaan rehellinen ja tee kuten sanot sekä pysy lupauksissasi, niin siitä se alkaa se luottamus omaa itseä ja muitakin ihmisiä kohtaan. Helppoa on luottaa itseensä ja siihen toiseenkin, kun noudattaa omia periaatteitaan sekä rajat seurustelusuhteessa ovat selvät ja molemmat ymmärtävät ne samoin. Joskus ne omat epäilyt ja siitä aiheutuva luottamattomuus saa aikaan siinä omassa käytöksessä holtittomuutta, mutta ihmisen itsensä on oltava vahva ja osattava luottaa toiseen ja hänen sanaansa. Eri asia on jos on nähnyt tämän toisen tekevän aivan sanojensa vastaisesti, niin kyllä se luottamusta syö ja ei siihen ihmiseen voi siten luottaakaan.

• höpölle

En varmaan edes vuottakaan. Harvoin silloin tällöin. Ei ole kyse tuollaisesta tilanteesta.

• Nytmeetjakysytsuoraan

Olet kai kertonut tunteistasi? Muutoin et saisi tuomita toista. Toinen voi olla vaikka kuinka ihastunut/rakastunut, mutta odottaa sinulta aloitetta.
        Jonkunhan se on tehtävä.

• Silmästäsilmään

Olen kertonut sinulle monta sellaista asiaa itsestäni, joita en ole koskaan kenellekään kertonut.

Ehkä niitä on helpompi tänne kirjoittaa, kuin kertoa oikeasti.
      Toisen täytyy olla myös oikeasti kiinnostunut kuulemaan esim omaa henkilöhistoriaa. Kyllä olen kiinostunut kuulemaan tärkeitä ja vähemmän tärkeitä asioita sinusta. Mieluummin kyllä oikeasti kerrottuna.

• Kenellekirjoitat

Otsikosta ei voi tietää yhtään mitään.

• Omaterapia

Mutta sitten taas muistan, kuinka paljon valehtelet.
      Mistä voin tietää, mikä on valetta ja mikä totta. Liian vaikeaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6484
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5973
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2740
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1819
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe