Tuska open air 2016

Tuskainen

Mitä mieltä olette tuskan tämän vuoden setistä ? Jos pääesiintyjät todella ovat Avantasia , Ghost ja COB , ei kyllä taso päätä huimaa. En tarkoita etteivät olisi hyviä bändejä , mutta että pääesiintyjiä ? Itse olisin toivonut esim.. Disturbed , Avenged Sevenfold ja Slayer.

7

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metalmaniac

Juu samaa mieltä. Ei ole kyllä kärkipäätä tämä vuosi. Itse olisin toivonut esimerkiksi seuraavia. System of a down , Fleshgod Apocalypse , Manowar ja Five Finger Death Punch.

• akseliruusu

Miten olis nämä: Judas priest , Slipknot , Amon amarth , Cannibal corpse , Mayhem. Mutta ei. No , ensi vuonna Tuskan 20-vuotisjuhla. Ehkä sitten jotain spesiaalia ?

• Judas Priest kyllä! Anthrax mua kiinnostais eniten nähdä, mutta tuskin tulee lähdettyä.

• Tuskamies

Itse kyllä ihmettelin tuota Perjantain pääesiintyjää. Avantasia ? En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta bändistä. Täytyyhän sillä kyllä meriittiä ja suosiota olla , kun on kerran ansainnut Tuskan pääesiintyjän paikan. Saa nähdä , lähteekö metalliväki vaeltamaan kohti portteja Testamentin setin jälkeen ?

• Vicar

Behemoth soittaa Testamentin jälkeen kakkoslavalla , joten kukaan ei lähde minnekkään vielä silloin.

• Tuskamies

Ghost veti yhden kovimmista keikoista mitä Tuskassa on ikinä nähty. Avantasian kohdalla kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. suuri osa yleisöstä käveli ulos Behemothin keikan jälkeen. mutta kaiken kaikkiaan yksi kovimmista Tuska-festareista ikinä. Ghost , Behemoth , Anthrax , Testament , Bodom ja Cattle Decapitation , kaikki ilmiömäisen kovia settejä. Kiitos jälleen kerran järjestäjille. Jäämme odottamaan ensi vuoden kekkereitä kieli pitkällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6725
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3674
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3160
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2814
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2602
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1950
    Aihe