Pesun jälkeen valoumpiot pakkaskelissä huurtui/jäätyi sisäpuolelta. Onko teillä kokemusta,tietoa kyseisestä ongelmasta? Takuu ei kuulema korvaa !!!!!!!
corolla vm2015
8
179
Vastaukset
- hyväPitkäTakuuKusee
Sellaista se on laatutakuiden kanssa. Minulla Volvo kyllä vaihtoi sumarin umpin kun se huurtui.
- kaduttaa
Maahantuojan mukaan mallissa uudemmat umpiot,jotkut ilmareiät niin kelistä riippuen saattavat huurtua. Ei kuulema ole haittaa ja takuu ei korvaa. Paikallinen korjaamo oli heille todennut ei haittaa. Olenhan vain naisimmeinen niin syötetäänkä taas paskaa!?!?
- kaduttaa
lisäksi ledit ovat yksi syy jotka ei lämmitä. sanokaahan nyt miehet pitääkö paikkansa maahantuojan väite? yheltä takuukorjaamolta kysyin ja huoltaja sanoi ettei missään vaiheessa pitäisi huurtua sisältäpäin...
- MuistakaaOhje
Mitäs se corolla pappa sanoikaan tojotan pesusta? Käskikö viedä koneeseen? Eikös se ohje kuulunut, että järvi vetellä varovasti käsin pestään. Taisi taas olla oikeassa...
- Eipitäishuurtua
Ei ole ledejä missään korollassa.
Jos siellä on ilmareikä niin kyllä se höyry katoaa kun valoja pitää päällä. Jos ei katoa niin kannattaa kyllä takuuseen vaatia. - Joskuskäynäin
Tojo pitää kuivata pesun jälkeen hiustenkuivaajalla ja pyyhkeellä.
- sdklfjksdjdsl
ja pylly pitää pyyhkiä vessapaperilla. Ennen ensihuoltoa pitää myös pitää vaippoja joita on vaihdettava aina kun ne kakkaantuu.
- 2014Auris
Nissan Jukessa samaa vikaa. Ei takuu korvaa.
Ittellä Auriksessa huurtu kerran ja tein reklamaation tojohuoltoon. Sanoivat jos uusii niin katellaan ja tarvittaessa vaihetaan uuteen. Viime talvena ei huurtunu, varmaan ekan talven ongelma....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738