eos 100d uutena 350-440e -mistä johtuu

kukahuklluostAA

6

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktat_kuntoon

Selvittäsit hyvä ihminen vähän faktoja ennen epämääräistä avautumistasi.... eihän tuolle mallille ole vielä edes seuraajaa julkaistu. Huhujen mukaan tulossa on 150d.

• Sekoitat kai 1000D:hen. 100D on pienempi versio 700D:stä. Se on kolme vuotta sitten julkaistu malli.

• Canonisti_minäkin

Harmi että myyvät tuolla roskakoriin joutavalla zoomilla. Kamera on hyvä yhdistelmä, toki omine ongelmineen, kun siihen ostaa f/2.8 24 mm STM ja f/1.8 50 mm STM objektiivit. Oli jossain vaiheessa Canonin edullisin käyttökelpoinen vaihtoehto, johon sai ulkoisen mikin.

http://www.dpreview.com/reviews/canon-eos-100d-rebel-sl1

• 83738373737

Sinä se joudat roskakoriin. Canonin kittizoomeissa on hyvä kuvanlaatu niin halvoiksi. Ei ole mitään järkeä ostaa 24mm f2.8 pannukakkua, sillä ei tee paskaakaan.

• Canonisti_minäkin
        83738373737 kirjoitti:

Sinä se joudat roskakoriin. Canonin kittizoomeissa on hyvä kuvanlaatu niin halvoiksi. Ei ole mitään järkeä ostaa 24mm f2.8 pannukakkua, sillä ei tee paskaakaan.

Joo, on hintaisekseen, mutta vakaajattoman version hinta on vitonen ja vakaajallisen vähän yli kymppi tehtaalla. Eli niissä on lähinnä kate kohdallaan kauppiaan kannalta, mutta tarkoitettu lähinnä rungon tiomintojen kokeiluun kaupasa. Itse olen heittänyt ne suoraan roskiin, jos tuollainen on rungon mukana tullut.

• vertailua
        Canonisti_minäkin kirjoitti:

Joo, on hintaisekseen, mutta vakaajattoman version hinta on vitonen ja vakaajallisen vähän yli kymppi tehtaalla. Eli niissä on lähinnä kate kohdallaan kauppiaan kannalta, mutta tarkoitettu lähinnä rungon tiomintojen kokeiluun kaupasa. Itse olen heittänyt ne suoraan roskiin, jos tuollainen on rungon mukana tullut.

no laita näytille niitä huippu kuviasi 35mm:llä ja 50mm:llä mitä maisostat. niin voi verrata niitä suttuzoomien kuviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe