Hei, toivoisin että täällä olisi jotain kohtalotovereita. Mulla on nyt 3kk ajan vasemman munasarjan/lantioluun vieressä ollut ns. paineen tunne aina kun makaan, ei siis tunnu kun seison/kävelen ym vain maatessa. Todella ärsyttävä "kipu". Burana tai mikään ei auta. Olen myös todella todella väsynyt koko ajan, täytyy skarpata kunnolla että pysyn hereillä.. 2vuoden ajan myös tullut jatkuvaa vuotoa, välillä limaista välillä ihan vaan valkoista ja haisee välillä. Lääkärissä olen käynyt verikokeet on otettu sekä klamydia testit eikä niissä näkynyt mitään. Olen myös käynyt gynellä joka ultrasi alavatsan päältä mutta ei tehnyt sisätutkimusta, koska en ole ollut vielä yhdynnässä. Hän sanoi ettei mitään näkynyt. Näkyisikö munasarjasyöpä vatsan päältä tehdyssä ultrassa? Pikkuhiljaa rupee pelottamaan tää koko homma.. Olen siis 17 vuotias enkä todellakaan haluaisi vielä kuolla :(
Epätoivo iskenyt totaalisesti
1
101
Vastaukset
- jghhgdfhdfhgf
En tiedä, mikä sinua vaivaa, mutta tuskinpa olet akuutisti kuolemassa. Sukupuolitauti on aika epätodennäköinen, jos seksuaalisia kontakteja ei ole ollut. Munasarja tuntuisi hoikalla helposti sisätutkimuksessa, mutta tietysti neitsyellä se on vaikea suorittaa, kun pitäisi saada sormella painettua emättimen kautta kohtua ja munasarjoja.
Valkovuotoa kuuluukin olla hedelmällisessä iässä. Murrosiän tietämillä sitä on lienee eniten. Normaali valkovuoto vaihtelee hormonikierron mukaan. Ovulaation tienoolla saattaa olla hyvin runsastakin kirkasta vuotoa. Ovulaation jälkeen valkovuoto vaalenee. Itselläni se on hyvin tahnamaista, vaikkei tulehdusoireita olisi.
Et sanonut, onko hormonikierto säännöllinen, siis onko valkovuotojen ja muiden lisäksi normaalit kuukautiset? Onko anemian mahdollisuus selvitetty (hemoglobiinin voi katsoa vaikka terkkari)? Jos vika on munasarjojen hormonitoiminnassa, niin ehkä e-pillerit auttaisivat? Gynekologin olisi kuulunut sanoa, jollei löydä normaalia munasarjaa ja toisaalta taas, jos jotain poikkeavaa näkyy. Oletan näkymän olleen normaali.
Voisikohan ongelma olla kuitenkin suoliston puolella? Väsymyskin viittaisi enemmän suolistosairauteen. Toisaalta taas suolistosairaus usein vaikuttaa gynekologiseen tilanteeseenkin. Onko ripulia, ummetusta, tms? Ehkä kannattaisi selvittää keliakian mahdollisuus? Voit toki ryhtyä gluteiinittomalle dieetille omatoimisesti, mutta silloin keliakiaa ei saa enää selville tutkimuksilla, ja et saa Kela-korvauksia etkä välttämättä erikoisruokaa koulussa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988