Terve, en halua paljastaa itseäni jotta minua kiusattaisiin enemmän mutta minä yritän pitää tämän lyhyenä.
Minua on KOKO AJAN HAUKUTTU TYPERÄLLÄ NIMELLÄ VAAN SEN TAKIA KOSKA MINÄ PIDÄN LASEJA PÄÄSSÄ JA SIITÄ ETTÄ PIDÄN RÄP-MUSASTA.
Minua alkaa ärsyttää tuo saakelisti... minun ei olisi pitänyt saada stipendiä viime vuonna kun minun nimeni sanottiin ääneen koulunsalissa. Njoo, se tuntui kivalta saada minun eka stipendi seitsemännen luokan lopulla, mutta minusta taisi tulla siitä lähtien kohde ennemminkin kuin henkilö kenestä voisi ottaa esimerkkiä...
Miksi minua ärsytetään tolla nimellä kun minun ohi ajetaan mopolla? Tai koulukäytävän toisesta päässä? Entä jos minua kytätään tai seurataan mopolla kun minä kävelen vaikka koulusta kotiin? ó-ò
Miksi minusta on tullut kohde vaan tyhjästä? Helvetti, ne kiusaajat ketkä tupakoi ihan kuin olisi maailman viimeinen päivä ja ajavat mopoillaansa kysyivätkin miksi se ärsyttää minua. Se dysfaattinen "nörtti" kuka minä ikävästi olen ei pystynyt vastaamaan heidän kysymykseensä... ja he SILTI JATKAA HEIDÄN KIUSAAMISTAAN VAIKKA KYSYIVÄT MULTA TON, MITÄ IHMET-
Minä toivon että nämä keskustelupalstat ovat vieläkin nykypäivän koululaisten asioita. En enää jaksa miettiä näistä asioista mutta ne aina poksahtavat minun mieleeni mikä tekee musta heti masentuneeksi. Lopettakaa. Lopettakaa minun kiusaamiseni, minä pyydän... minä en enää jaksa vetää siitä raivareita.
-GameNator
Tämä minun kiusaamiseni saisi loppua...
GameNator
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757