Hankittiin kesäasunto Maskusta ja nyt on ongelmana jäteastian tyhjennys. Meillä on kyllä jäteastia jo hommatuna, mutta kysymys kuuluukin että uskaltaako jäteastian jättää paikalleen tien varteen vai pitääkö sitä pitää lukkojen takana? Eli onko Maskussa miten tämän ilkivallan suhteen?
Jäteastian tyhjennyksestä
6
193
Vastaukset
- Kuntalainen_nainen
Riippuu paljolti siitä että missäpäin Maskua kesäasunto on. Humikkalassa ja Kurittulassa on paljon ilkivaltaa joten siellä laittaisin lukkojen taakse. Askaisissa ja Lemussa on kaikkein rauhallista ja siellä kyllä uskaltaa jättää tienvarteenkin.
- Lemunleipä
Olen itse Lemulainen ja pitänyt jäteastiaa ulkona tienvarressa jo parisen vuotta eikä koskaan olen mitään ilkivaltaa tapahtunut.
- Lähiönvarsi
Kyllä uskaltaa pitää Maskun maaseudulla roskista tienvarrella. Moni on tehnyt jopa oman paikan roska-astialle jossa sitä säilyttää.
- Lupauskaltaa
Maskussa voi turvallisesti jättää roskiksen tienvarteen. Toisin on asiat naapurikunnissamme Raisiossa ja Naantalissa sillä niissä kunnissa on kuuleman mukaan jatkuvaa ilkivaltaa.
- jätejäpä
jäteastian voi huoletta jättää minne vaan. onhan masku jo itsestään iso jäteläjä.
- Se_prkl_jäteauto
Jäteauto kävi eilen ja se helvetti kaatoi kiinteistömme jäteastian. No onneksi kuskilla oli hyväpäivä ja hän siivosi jätteet itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820