Katsokaa itse vaikka hidastettuna lähikuvasta.Hän hyppää selvästi yli 2m 150metri viivan jälkeen.
En ole varma paljonko, mutta kyllä tuo 155,5 m on lähempänä hänen oikeata hyppyään.
Kattokaa ite ja kommentoikaa!!
HUIJAUSTA: Ahosen hyppy kantoi yli 152 m
5
827
Vastaukset
- Ekitalo
Olet aivan oikeassa se hyppy kantoi 155.5 m
niinkuin aluksi näytettiin mutta sakut ei uskoneet
niin pitkää hyppyä edes tulevan on siellä mitta-laitteet monttuun asti mutta ei siellä ole miehiä
niin alhaalla .joten täysin hatusta vetivät mitan.
Mutta katsoitko Suomalaistuomarin pisteitä 17.5
antoi jos muut olisivat antaneet yhtä vähän,
Janne olisi jäänyt toiseksi,olihan siinä hypyssä
telemark,en ymmärrä mistä vähensi.- missävika
taisi laittaa vanhasta muistista.
- Tarkemmin
missävika kirjoitti:
taisi laittaa vanhasta muistista.
Janne laskeutui kyllä tassajalkaa mutta veti senjälkeen "telemarkin". Mutta mitäs sen on väliä Janne voitti ilman parhaita tyylipisteitäkin!
- Ekitalo
Tarkemmin kirjoitti:
Janne laskeutui kyllä tassajalkaa mutta veti senjälkeen "telemarkin". Mutta mitäs sen on väliä Janne voitti ilman parhaita tyylipisteitäkin!
Uuden säännön mukaan ,Jannen tekemä alastulo on täysin oikein,josta ei saa vähentää pisteitä näin sanoi mäkituomari Eero Kuusinen lauantai aamun nelosen urheiluaamu lähetyksessä vaikka en kaikkia Eeron kommenteja hyväksynytkään niin tämän hän sanoi aivan selvästi .Minun mielestä mäkituomariksi pystyy kuka tahansa kun on seurannut viime päivien tuomareita niin tuohon kyllä pystyy kuka vain.
- Mäkimies
Olen samaa mieltä, että hyppy oli pidempi kuin 152m, protestin paikka, sanon minä, yrittivät ilmeisesti taas viedä jannelta voiton, ei vaan tällä kertaa onnistunut, Janne on joka tapauksessa paras!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576977Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664564Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1403286- 1592364
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1731641Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391415Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?351229