Tämä ei ole vitsi. Kalastuskauden avajaiset on varmaan kiva pitää tällaisella museoalueella, mutta miten helvetissä ne saa soittaa näin kovaa jo kello 9. lauantai aamuna? Toi musiikin jytke kuuluu kotiin sisälle - ihan saatanan kovalla. Ukko huutelee mikkiin...yykaakooo...
Voiko tämä olla laillista? Voi saatanan perkele. Kustantaako Tuusula meille sijaiskodin tälle päivälle?
Mun koti on piloilla.
Kello on 9.25 ja meillä on ikkunan alla festarit
7
148
Vastaukset
- kamalamelu
Ei saatana, mä muutan täältä pois jos tää on tällaista
- päppärää.tättärää
Onko siellä Kelliksellä teillä jo nettikin käytössä? Ei sieltä vaan niin pois muuteta.
- mitäsiitä
on ja Applen koneet
- jonnekinmuualle
Kuka valopää keksi laittaa festarit keskelle asutusaluetta, käytännössä talojen sisäpihalle?
Eikö voinut viedä koulun kentälle, männistön lavalle tai padon tuolle puolen? Ehkä sairaalan parkkipaikalle? - sennemaksaa
Aloittajalle: Haasta Tuusulan kunta käräjille, syynä ympäristörikos, asuinympäristön totaalinen pilaaaminen melusaasteella, sekä asukkaiden ajaminen hulluuden partaalle jokavuotisella kalajuhlalla, jonka järjestämisetä vastaa Tuusulan kunnan virkistysjaos. Korvaukseksi voit vaatia asunnon arvon alenemaa 120.000 euroa, sekä aiheutetusta mielipahasta ja korvaläppien hinta 160 euroa.
- MuseoIhmisille
Hienoa, että Tuusulassakin on elämää. Upea juhla, upeita ihmisiä. Mukavaa ettei vaan hyssytellä ja kurkita ikkunanverhojen välistä. Lähdetään kodista välillä ulos ja tavataan ihmisiä ja iloitaan elämästä. Tälläistä toimintaa pitäisi olla useammin ja ehdottomasti ihmisten ilmoilla eikä missään 'sivussa kaikesta'. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja taataan kuitenkin ihmisille yörauha ja kuljetaan silloin, jos ei nukuta, sukkasillaan hipsien.
- sherifi
Viddu oikeesti, puol kybä ja et kestä. Voitko hankkia elämän ?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728