Lääkkeet ovat haitaksi!

pilleritpahasta

Vetäkää aivoja tuhoavat pillerit vessasta alas ja syökää terveellisesti! Olo kohenee alta aikayksikön, lääkkeillä ohjaillaan mieltä.

13

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusmyöhemmin

Ei uskalla vaikka tekisi mieli. Psykoosista on niin vähän aikaa ja jatkuvasti kysellään olenko ottanut lääkkeeni.

• Anonyymi

Vaan se että eräillä on kova tarve leikkiä jotain tietävää näissä asioissa viittaa selvästi tyhmyyteen .
        Siis kukaan ei voi verrata toisen ihmisen tilaa omaan itseensä ja annella neuvoja että lääkkeet vessanpöntöstä alas. Sillä jokainen sairaus on yksilöllinen, johon ei mikään elämän kovan koulun käynyt voi vertailla omaan vointinsa.
        Kun ottaa määrätyt lääkkeet kuten lukee reseptissä niin voittikin alkaa paranemaan , ja jos tuntee että voi siltikin huonommin niin siitä keskustellaan lääkärin kanssa, eikä kysellä netissä neuvoja , koska jokaisella on omat oireensa ja syyt niihin myöskin yksilöllisiä .
        Niin että se joka laittaa lääkkeensä vessanpöntöstä alas , tehköön kuten haluaa,
        Mutta hän ei tiedä mitään toisten sairauksista joten olis vaan hiljaa

• sandonz

Aijaha. Mä parannuin lääkkeiden ansiosta.

• hthgtre

Eli olet lopettanut "lääkkeet" parannuttuasi?

• ykxvv

Miten voi parantua jostain mitä ei ole olemassa? Entä miten johonkin jota ei ole olemassa voi syödä lääkkeitä? Mitähän olet "lääkinnyt"...

• Anonyymi

Ihan niin, kuten niin monet muutkin ovat parantuneet.
        Mutta nämä ennakkoluuloiset ihmiset ilaman lääketieteellistä tietoa eivät parane lääkkeillä eikä ilman niitä.
        Joten monen ihmisen elämä on muuttunut niin paljon terveemmäksi juuri lääkkeiden ansiosta .
        Joten näiden lääkevastaisten mielipiteet saa jättää omaan arvoonsa

• sandonz

Jep. Olen lopettanut lääkkeet lääkärin kanssa juteltuani :)

• lääkkeetroskii

Roskiin ei vessanpönttöön. Päätyy muuten ihmisiin kuitenkin ja elukoihin.

• Anonyymi

Ei edes roskiin. Käyttämättömät lääkkeet pitää palauttaa apteekkiin, hävittävät ne ympäristöystävällisesti.

• Anonyymi

Elämässä on vastakkainasettelua aika paljon. Suosittelen sivustoa half life fandom com slash enemies. Itse olen mieluiten Arpajais Onni. Mikä sinä tänään olet leluist. Emmehän koskaan tapaa miettiä asiaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä, mun lääkkeet auttoi +-0 joten lopetin ja sain itseeni yhteyden taas

• Anonyymi

Jaahas että ohjaillaan, siinähän se diagnoosisi tulikin esiin hyvin selvästi

• Anonyymi

Ostan lelusi vitosella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      250
      6849
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      135
      3208
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1870
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1607
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1494
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1488
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1393
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1071
    Aihe