Bilderberg 2016 Saksassa kesäkuussa taas kokoontuu. Aikamme Faaraot herrat jotka päättää kaikesta vähänkin tärkeästä. Onko joku menossa vetämäämään suomen lippua paikalle vai olenko ainoa joka edes miettii sitä 5 miljoonasta lampaasta. Ketä ei ole junassa mukana.... 13 sukua johtaa mailmaa pitäen itsellään ainakin 75% koko mailman rahasta... Vähän ala kanttiin ettei ketään voi sanoa että puhun paskaa.. Jotta menee mielnekiintoiseksi tämäkin postaus niitä johtaa 7 tahoa... Kirjoitin paljon mutta delete puhui.. Miksi???? Sinun pitää itse löytää se jos vain minä sen kirjoitan luet et välitä ja unohdat. Todellisuus on ihmeellisempää kuin paras elokuva tai sarja mitä olet nähnyt. Olemme juuri nyt sen kärjessä. Onnea teille kaikille toivoo Spukke.
2016 Bilderberg/Faaraot Saksa
1
101
Vastaukset
- Puppetmasters
Bilderberg 2016
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14180897/bilderberg-2016
"Sierra City Kalifornian syrjäisessä vuoristo hotelli kompleksissa pidetään tämän vuoden sisäpiirin Bilderberg ryhmän kokous.
Kokouksia on pidetty viime vuosina vaikeakulkuisissa paikoissa,mikä vähentää kiinnostuneita ulkopuolisia tulemasta paikan päälle".
Kuka Suomesta osallistuu tänä vuonna veronmaksajien laskuun Bilderberg Group 2016 kemuihin: Alexander Stubb, Matti "Omistajan ääni" Apunen, Juha Sipilä, Timo Soini, Anne Berner?
-
Koko Bilderberg Group on "Omistajan ääni".
Esim. Alexander Stubb kävi salaseuran kokouksessa viime vuonna Suomen veronmaksajien laskuun, mutta ei suostunut kertomaan edes kysyttäessä mitä kokouksessa käsiteltiin. Suomen ministeri lentää kansan laskuun eliitin salaseuran "Deep State" -palaveriin jossa päätetään länsimaiden ja ihmiskunnan sekä globaalin politiikan suuntaviivoista oikeiston rahavallan toimesta, ja vielä verhojen takana epädemokraattisesti. Kyllä on demokratia länsimaissakin kadonnut näennäisdemokratian rahavallan hyväveljien salaseuraplutokratian tieltä, joissa rötösherrat sopivat eduistaan. Putinin Venäjä tai Pohjois-Korea ei ole ainut joka pitäisi alasajaa demokratian ja oikeusvaltion takia. Tämä länsimainen plutokratinen järjestelmä osaa vain toimia paljon hienostuneemmin valtamedian massamanipulaation tukemana.
Ei ihme että isovelimassavalvontaa, joukkojenhallintaa ym. kontrollijärjestelmiä pitää koko ajan massiivisesti lisätä, ettei kansa tarpeeksi saadessaan tee ranskalaisia ja vaadi päitä pölkylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728