Mitä kannattaa ottaa huomioon reilut 100 tuh ajetussa diesel GV:ssä. Sellanen olisi kiikarissa. Vuosimalli 2008.
Grand Vitara 1.9 D hankinnassa
2
125
Vastaukset
- Kokemus_L
Ota ihan aluksi huomioon auton merkki Suomessa. Todella harvinainen täällä meillä ja valmistus lopetettu. Suzukin varaosien saatavuus on jo surullisen kuuluisaa Suomessa, pientäkin nippeliä varrotaan viikko kaupalla ja Grand Vitaran kohdalla asiaa juurikin pahentaa valmistuksen päättyminen ja se entisestää tekee varaosien saannin lähen mahdottomaksi. Jollei romuttamosta saa osia, niin ei muuta kun kosla pois kilvistä ja paaliin. Ikävä homma.
Keskityhän enne vaikka Toyotaan tai Nissaniin, niihin saa osan kun osan parissa päivässä ja maahantuojakin elää tätäpäivää. Toki kyseisten automerkkien myyntimäärät täällä Suomessa on aivan eri planeetalta verrattuna tuntemattomaan Suzukiin. - gv06ddis
Eipä reilussa 100 000 km ajetussa tarvii kattoo muutku et huoltokirja kunnossa. Mulla ostin vajaa 6 vuotta sitten 155 000 km ajetun 1.9 ddis:n ja nyt mittarissa 330 000 km. Ei isompia murheita, turbo, egr ja kaasuläppäkotelo vaihdettu, normi huoltojen lisäksi. Edellisen kirjottajan varaosien odotteluun kommentoisin, että kuulostaa oudolta, itse en ole muutamaa päivää kauempaa mitään odetellu, mutta en ole kyllä marmoritiskillä käynytkään. Koska saa noita varaosia muualtakin jos tarvii. Oma vaihtuu lähikuukausina bensa versioon, koska firman auto kohta alla, ja kilometrit grand vitaralla vähenee minimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748