Olin nyt keväällä 2016 kaksiviikkoa Sultan Sipahissa. Loma onnistui hyvin pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta. Hotellin ruoka oli hyvää ja makuelämyksissä oli valinnan varaa. Henkilökunta todella ystävällistä ja palvelu halukasta. Hotellin sijainti ei enää paremmaksi tule. Tämä sijaitsi ihanan puiston vieressä ja meri aivan hotellin läheisyydessä muutaman askeleen päässä! Lomalaisissa oli Hollantilaisia, Ruotsalaisia, Norjalaisia, Ukrainalaisia, Turkkilaisia, Saksalaisia ja tietysti meitä Suomalaisia:) Tunnelma oli leppoisa ja ystävällinen.
Hotellin palveluihin kuuluu Turkkilainen sauna (edullinen), samoin sisääntuloaulan lähellä on loistava kampaamo ja jalkahoitoa. Naiset saivat todella tyylikkäitä leikkauksia ja värejä hiuksiinsa. Jalkahoitaja oli todella hyvä!! Hänen palvelujaan kannattaa käyttää. En muista, että noin hyvää käsittelyä olisin saanut Suomessa (käyn jalkahoitajalla 3 kertaa vuodessa). Todella hyvä! Suosittelen häntä. Jotkut naiset kävivät ulkopuolelle hotellin ja eivät saaneet yhtä hyvää tulosta. Hinta oli tietysti halvempi. Ainut miinus matkassani oli hotellihuoneen sähkölukon "reistailu" jouduin kolmena päivänä juoksemaan Hotellin respaan hakemaan avainta!! Sitten vasta uskoivat ja vaihtoivat minulle uuden huoneen. Sain sitten uuden huoneen 5:dennestä kerroksesta mahtavalla merinäköalalla: Aivan uskomaton näkymä ja näin aikaisempi koettu vaiva unohtui! Joten suosittelen hotellia:)
Hotelli Sultan Sipahi
Ihanaloma
2
201
Vastaukset
- Mieshierojalla
Kävitkö itse tai joku tuntemasi naishenkilö mieshierojalla?
Olen kuullut, että hierovat perusteellisesti... - Ala_nya
Mikä maa mikä valuutta
http://www.trivago.fi/alanya-32131/hotelli/sultan-sipahi-resort-9129
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653