olen yllättynyt ,kun hämeenkyrössä on niin paljon lepakoita.
uusi asukas
12
581
Vastaukset
- Lepakkoja
Kyllä niitä riittää. Varsinkin vanhojen liiterien ja suulien ylisillä viihtyy paljon lepakoita.
- nahkasiivet
Jätteenpolttolaitos sekottaa päästöillään naisten hormoonitoiminnan.
- Ai_Tarastejärvellä
Ja sitten ne tulevat tänne?
- mieleenkiintoista
harrastaako lepakot liiterien ja suulien ylisillä kippakivaa .
- LepakotLentoon
Ikaalisten naapurissa ei mikään ihme olekaan
- RLtäti
Olin kerran kimpassa lepsojen kans, kiimasta touhua.
- Väärinkäsitys
Olet erehtynyt, ne on vaan noita meirän homppelipoikii joita ei naisista erota.......
Niitä riittää......
Suurinta osaa kutsutaan Parkanolaisiksi ja loppuja kutsutaan maahanmuuttajiksi........- kuinkapa.lienee
Rasistisankareita taitaa olla sen verran paljon, että osalle naisista ei ehkä riitä miehiä...?
- Setä_Saarijärveltä
Mielummin lepakoita kuin maahan tunkeilijoita, raiskaajia, loisia
- ryhmittelijäekspertti
Maa tosin taitaa olla jo edellisten tunkeilijoiden jäljiltäkin aika täynnä kuvatunlaista sakkia. Millaistahan Saarijärven alkuperäisväestö oli?
- tyhjältänäytti
Ei ollu kaikki lepakot tornissa, kun kävin aamuyöstä kattelemassa.
- kortonkiako
tunne Hkyrö-Kyröskoski alueella kolme vähän yli kolmekymppistä lepakkoa, kahta olen pannut kun vielä makkara maistui. Yksi on nimeltään K:lla alkava, semmoinen silmälasipäinen. Lepakoissa on se hyvä puoli että tykkäävät kaikenlaisesta lihasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707