Mäntsälässä on oikein perustettu vanhempien toimesta suojeluskunta uuden "juopposukupolven" kasvattamiseen.
Eikö näille tyypeille tule mieleen että alle 18v ei saa alkoholia juoda eikä varsinkaan itse ostaa.
Kuka hankkii juomat heille, vanhemmat, aikuiset sisarukset, vai kuka.
Kauppojen lähistöllä roikkuu jopa 10 vuotiaita nassikoita pyytäen hakisitko kaljaa. Hakupyynnön voisin todistaa vanhemmille joiden pojat olivat 4.6.16 kaupan sisällä kaljatiskillä pyytäen ostamaan kaljaa.
Tästä se alkaa, ei tietenkään kaikkien kohdalla mutta yksikin lapsijuoppo on liikaa.
Juopotteluun oikein kannustetaan ensi vuoden päättäjäisiin tulemaan, kyllä me kotiin viemme ettei tarvitse virkavallan sitä hoitaa.
sallittu nuorison juopottelu
8
179
Vastaukset
- Rahaamultakinmeni
Edesvastuuttomia vanhempia näköjään facebookkissa oikein kiitetään. Joo ja suunnittelevat seuraavaa juopottelun oppituntia koulun alkajaisiin. Kuntakin antaa verorahoja tähän touhuun. Rikosilmoitushan tuosta laittomuudesta pitäisi tehdä. Poliisi tutkinta alaikäisten juominkien suosimisesta.
- nhyui
Samaa olen ihmetellyt jo pitkään .
- Hioljykoj
Ja kirjoitahan faceen tästä niin sut kyllä kivitetään ku vauva.fissä. Minä aion mennä kyltin kanssa sinne että Hävetkää aikuiset.
- huiomtui
Olivatko makkaranpaistajat paikalla kun nuoriso poltti patjan urheilukentällä olisi grillihiilet säästyneet .Turha itkeä ettei nuorisolle ole tiloja , rikkovat kaikki paikat ja mitä tekevät kylällä kello 24 , mielestäni silloin jokaisen pitäisi olla jo kotonaan . Vanhemmat hoi , herätkää .
- mekjottaa
Nehän kerää nyt rahaa että saavat taas paapoa juominkia kun koulut alkavat...
Tämä keskustelu tulisi saada paikallislehteen että vanhemmat heräisivät. - Vaihtokauppa
Eikös tämä ole nyt taas ajankohtaista. Äkkiä uudet patjat että pääsee koulujenalkajaisia juhlistamaan mehuhetkellä klo 16-22 valvovan silmän alla. 22 eteenpäin sitten alkaa ne kossuhetket.
- turpavittukii
no omg älkää valittako mä oikeesti vihaan vittu kyttäämist
- Sattanasentää
Ota lisää kaljaa nii ei tarvitse nähdä kyttääjiä ku on nakit silmillä. Tee kuten esimerkiksi isäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797