Hei! Oon 18v. ja asun kuopiossa. Olisin halukas käymään Nightclup passionissa, mutta ei oo kavereita, jotka ois vielä 18 täyttäneitä ja muutenkin tuntuu että viihtyisin siellä max. 2hengen porukassa tai yksin. Voinko mennä yksin esim juuri tuonne paikkaan tai mihin tahansa muuhun yökerhoon minne pääsee. Onko outoo mennä yksin bilettämään yökerhoon tai muuten vaan istumaan, juomaan ja kattomaan meininkiä?
Voinko mennä yökerhoon
2
182
Vastaukset
- rfdsfsd
Joidenkin mielestä se on outoa ja joidenkin mielestä ei. Ei tuota yksin baarissa olemista kannata oman kokemukseni mukaan mainostaa, koska jotkut pitävät sitä outona toimintana. Itse en oikein ymmärrä tällaista ajattelua, koska yökerhon melussa ei ainakaan itselleni ole kavereista paljon hyötyä. Mielestäni mukavampi mennä yksin, jolloin tutustuu paremmin uusiin ihmisiin ja voi tulla ja mennä miten haluaa.
Olen juuri itsekkin miettinyt sitä, että jos lähtisi kaveriporukalla, niin luultavasti joka tapauksessa huomaa myöhemmin olevansa yksin. Senkin, kun en muutenkaan oikein ole sen tyyppinen, että tykkäisin mennä ja olla porukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810