Se tunne kun alat tuntemaan Jumalan olevan olemassa. Pelkästään ajattelemalla Allahia kaikki suru häipyy ja lämpö valtaa mielen. Kertokaahan omista kokemuksistanne?
https://www.youtube.com/watch?v=5rJMgWu8ASs
Tunnen Jumalan läsnäolon
1
151
Vastaukset
- joooojep
Allahin sotureita sulla tossa videolla? OK.
Uskon itse sellaiseen Allahiin/Jumalaan, joka ei ole sotaisa. Tunnen että mun Jumalan mukaan kaikkien ihmisten pitäis olla kavereita keskenään. Ihmisten ei pitäis kulkea pelkästään omissa porukoissa, vaan muslimit, kristityt, romanit, valkolaiset ja kaikkien muidenkin tulis puhaltaa yhteen hiileen. Tai ainakin ajatella joskus, että olisipa maailma erilainen.
Mehän sen maailman teemme, erilaiset etniset ja uskonnolliset jaottelut on luoneet liikaa sotia ja vihamielisyyksiä. Voisin olla romanikundin kaveri ja vaikka somalinkin kaveri. Mulla on yksi etiopialainen tuttu, ite valkonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840