Olen ampunut nyt about 2kk taljajousella, jonka ostin aloittaessani 150€ (mukana tuli kaikki tarvittavat välineet sekä 10kpl nuolia). Ajattelin vaihtaa kuitenkin kesän lopussa vastakaarijouseen koska taljajousi ei ole minun makuuni. Olen katsellut valmiita paketteja, jousiammunnattv:stä, joilla on hintaa 200€-300€. Onko nuo minkälaisia vehkeitä? En haluaisi näin aloittelijana ruveta hillumaan noitten eri lapojen ja runkojen sun muitten kaa.
Taljajousesta vastakaareen
T33ON1
2
546
Vastaukset
- LajinHarrastaja
Jousiammunnan TTV:ssä osataan kyllä auttaa, siellä on kauppiaana olympiavoittaja Tomi Poikolainen. Jotta tiedät, mitä itse haluat, niin kannattaisi ehkä käydä etukäteen kokeilemassa vähän erilaisia jousia jossain jousiammuntaseurassa. www.sjal.fi/seurat löytyy seuroja, joista voit bongata sinua lähimmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727