Miksi jouskari härnää minua? Hän lopetti ystävyytemme mikä oli loistavaa ottaen nenäni edestä toisen naisen. Hyväksyin sen pää pystyssä ja kärvistellen. Hän jaksaa vihjata kuinka ihana tuo nainen on. En käsitä kun hän tylytti minut pois mitä sillä enää on merkitystä mitä ajattelen. Vai vaistoaako että välitän ja se on vain mukava testata. Vai mitä tämä on? En Ole tehnyt tai sanonut mitään. En vain koskaan Ole kokenut tämmöistä. Ja tämä jatkuu vain. Kertokaahan jouskarimiehet mistä Tässä voisi olla kyse?
Jouskarimiehelle kysymys
ilovehim
2
185
Vastaukset
- ilovehim
Olen itse vesimiesnainen ja minun pitäisi tämä oivaltaa mutta nyt on haastetta. Kääntyikö ystävyys vihaksi vai eikö hän oikein tiedä?
- Jousimiesnainenn
Vesimies on aivan eri kuin Jousimies, kävikö sulla kämmi?
Mutta aloittajalle; oletko nyt sekoittanut ystävyys- ja rakkaussuhteen? Kumpaako tarkoitit?
Voidaanhan ystävälle kertoa ja hehkuttaa asioita.
Kävikö niin että ymmärsit väärin Jousimiehen ystävyyden "ystävyydeksi", tajusitko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767