Onko kokemuksia ja onko hintansa väärti?
http://www.lasertilkka.fi/laser-tilkka/ihon_laserhoidot/kuvagalleria/C21/
Laser Tilkka
2
282
Vastaukset
- punakuonotar
Muutama vuosi sitten kävin talvisin laserissa couperosan takia. Yksittäisiä, kirkkaammin paistavia verisuonia häivytti kohtuu hyvin, mutta yleistä punoitusta ei oikein.
Ja sanoivatkin, että niitä verisuonia tuppaa tulemaan aina uusiin paikkoihin lisää, kun siihen taipumusta on ihotyypilläni.
Kriteerit siihen, että on hintansa väärti, riippuu kokijasta. Itse halusin sellaista, mitä kai mahdoton toteuttaa: kaikki punaisuus pysyvästi pois ja tasaisen vaalea heleä iho tilalle. Sellaista en tietenkään saanut, mutta jotain eroa huomasin itse parempaan suuntaan. Mutta muille kai näytän aina punakalta possulta?
Nyt vuosia myöhemmin couperosa on taas päällä ihan urakalla: yleispunakkuus ja ällöttävät irralliset verisuonet kuultavat sieltä täältä.
Jos olisi rahaa, menisin kuitenkin taas syksyllä kokeilemaan, josko laser auttaisi edes sen verran kuin aiemminkin... - Nimetön80
Hei, en osaa sanoa tuohon aknearpien poistoon, mutta ihokarvanpoisto ei ollut Lasertilkassa hintansa arvoinen. Vaikutus oli hyvin pientä ja hinta aivan liian korkea. Tämä on tietysti vain minun kokemukseni, mutta en menisi sinne uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696