Toimimaton Columbo DVD-levy

Kolumpo3

Laitetaan nyt tämä sitten tänne oikealle osastolle, kun tuli kärhämää aikaisemmin. Mulla on Columbon tuotantokaudet 1-8 dvd levyinä, kolme kautta on jo katsottu...melkein. Nimittäin kolmoskauden yksi levy ei toimi. Latautuu kyllä soittimeen ja tulee, kielivalikko, kaikenmaailman varoitukset sun muut ja episode index. Mutta sitten kun yrittää startata jakson, ei tapahdukaan mitään! Soittimen ajanlasku kyllä menee sekunti sekunnilta eteenpäin ja joskus tekstikin tulee näkyviin, mutta kuva pysyy siinä episode index sivulla. Voiko tuolle asialle mitään tehdä?

Onko muilla sattumalta samaa settiä, toimiiko kaikki levyt, mä en nyt just muista, monesko levy kolmoskautta ja mitkä jaksot ei toimi, mutta tuosta ymmärtänee, mikä on mun probleema.

1

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsad

Minulla oli kerran yhden sarjan sisältävän boksin yhdessä levyssä vikaa (kommenttiraita alkoi jakson keskellä uudelleen alusta.) Vaihdoin tuon yhden kotelon uuteen, mutta siinä on sama vika. Samoin erään Pekka ja Pätkä elokuvan valikossa on vikaa ja elokuva alkaa vain Play-napilla, ei valikosta valitsemalla OK:lla. Tilasin myös tämän tilalle uuden levyn, jossa oli sama vika. Joten vika saattaa olla kaikissa ko. bokseissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4322
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe