Heippa!
Olen menossa parin viikon päästä häihin ja hääparin toiveena olisi laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen. Haluaisin noudattaa toivetta, mutta haluaisin myös tehdä sen jotenkin persoonallisella tavalla ja antaa jotain pientä ja konkreettista ohella. Eli esim. joku "purkki" tms. johon sisään viesti, että ollaan maksettu se ja se summa hyväntekeväisyyteen. Mutta miten tämä kannattaisi toteuttaa? Ajattelin laittaa hyväntekeväisyyskohteeseen n. 50€ ja sitten budjetti "oheisjutulle" olisi max. 50€. Mutta mikä tää vois olla? Oon miettinyt vähän Iittalan Vitriini-rasiaa, mutta tuleeko muuta mieleen?
Hyväntekeväisyyden + lahjan yhdistelmä?
3
170
Vastaukset
- Nötkött1
Hääpari ei selkeästi halua mitään materiaalia, eli miksi et voi vain kirjoittaa onnitteluja korttiin? Älä hanki heille mitään sälää. Ja kyllä, Iittalan vitriini ja kaikki vastaava on sälää.
- pitkävitonen
Olen samaa mieltä, että onnittelut riittävät. Miksi ostaa jotain tavaraa nurkkiin. Pitkä vitonen vaan hyväntekeväisyyteen ilman mitään kippoja ja kuppeja!
- Hyväntekeväisyyslahja
Ilmoita lahjoitusviestissä että summa tulee xxx( hääparin nimi ja sähköpostiosoite tai kotiosoite) toivomuksesta sinulta.
Lisää viestiin pyyntö että kyseinen organisaatio lähettää kiitoskirjeen hääparille. He aikanaan saavat tiedon lajoituksestasi.
Hääparille riittää kaunis onnittelukortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830