Mielestäni Viola Moonika on jotenkin kiva nimi, ja ajattelin antaa sen omalle tyttärelleni. Kumpi teidän mielestänne kuulostaa paremmalta, Viola Monika vai Moonika? Vai kenties Monica/Moonica? Tiedän kyllä, että on Valio Viola tuorejuusto, mutta tuskin se haitta.. (?) Sopiiko tähän teidän mielestä vielä kolmatta nimeä? Itse en haluasi, mutta mieheni haluaa, mutta mieleni voi muuttua jos kuulen jotain hyviä vaihtoehtoja. ;) Kertokaa ihmeessä omat mielipiteenne! :)
Viola Moonika? Nimiapua kaivataan
6
219
Vastaukset
- itsetykkään
Mielestäni todella hieno nimi! Paras vaihtoehto on ihan Viola Moonika, mutta jos annatte kolmannen nimen, niin silloin antaisin Viola Monica. Tässä pari kivaa nimeä, jotka omasta mielestä sopivat tähän kolmanneksi nimeksi: Maaria, Mariia, Vivian, Tuulia, Rebekka tai Rosanna :)
- moiksuvaan
Ihan kiva joo, vaik ite en antais, ja mun mielestä kolmas nimi on jo liikaa. kaks riittää.. mut mun mielestä viola moonica on noista ehkä paras. mut täs olis kolmanneks nimeks vaihtoehtoja: Mirella, Kristiina/Kistina, Camilla, Emilia, Helmiina, Miranda, Janica, Josella/Joella, Alexandra, Sofia ja myös nää tälläset Adanna, Sofianna... jne
- Muutamia
Viola Monika (suomenkieliselle); Pitkävokaali Moonikassa ei kuulosta kauniilta.
Moona Viola tai Mona Viola
Viola Lina Monika
Viola Nea Monika
Viola Iris Monika
Viola Isla Monika
Viola Liila Monika
Viola Sara Monika
Viola Klara Monika
Viola Clara Monica (ruotsinkieliselle)
Viola Mona Olivia
Viola Mona Linnea - juuhhhhmouhvaa
joo kuulostaa kivalta. tykkään paljon nimestä Viola. mun mielestä paras olis Viola Monika ja kolmanneks nimeks vaikka Isabel, Minerva, Omelia, Fecilia
- Muutamialisää
Viola Alva Monika
Viola Linnet Monika
Viola Frida Monica
Viola Aada Monika
Viola Monika Eleonora
Viola Mona Eleonora - Vielälisää
Viola Greta Monika
Viola Greta Monica
Viola Åsa Monica
Viola Emma Monika
Viola Monika Elisabet
Viola Mona Josefin
Viola Mona Ulrika
Viola Livia Monika
Viola Monika Adaliina
Viola Monika Ellinor
Viola Mona Estella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480