Asensin Linux Mint käyttöjärjestelmän omaan ja vaimon koneeseen.
Tämä täyttää tarpeeni täydellisesti.
Päivityksetkin asentuvat hetkessä.
Kaikinpuolin tyytyväinen tähän huolettomaan Minttiin,varsinkin Windowsin jälkeen. 10/10!!
Helpotus/Kiitos
10
293
Vastaukset
- virheasennus
taitaa mint olla nsa:n tai muiden tahojen ylläpitämä. trollit kun vaatii rahaa trollaukseen.
- trollille_monoa
Ei ole NSAn ylläpitämä! Itse olet trolli!
- dyuhe5h
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
- tunnettu_tapaus
dyuhe5h kirjoitti:
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä. - china_beach
tunnettu_tapaus kirjoitti:
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä.Linkki: http://www.makeuseof.com/tag/now-three-pre-installed-malwares-lenovo-laptops/
- Lenovoonhyvä
Jonku muun merkin edustaja varmaan haukkuu Lenovoa joka on hyvä.
- mintlinux-mään
Useampi vuosi on menty jo Mintillä ja hyvin on mennyt. Toisinaan kun joutuu käyttelemään Windowsia, niin aina tuppaa tulemaan eteen joku harmin aihe. Viimeksi olin sukulaisten mökillä, Windows 7 koneella netissä ja kunnon ukonilma alkoi nousemaan. No, piti sammuttaa kone ja vetää töpseli irti kaiken varalta, mutta Windowspa olikin päättänyt päivittää:)
8 päivitystä asennetaan, älä sammuta konetta, älä katkaise virtaa...
Siinä sitä sitten mietittiin salamoinnin ja jyrinän keskellä, että totellako ja riskeerata sukulaisen kone, vai sammuttaa ja vetää töpseli irti... - ongelmakone
Mint ei päivitä kerneliä vaikka pitäisi. Tieturvaongelmia pukkaa.
- trollille_monoa
Älä viitsi valehdella, kyllä Mint päivittää kerneliä kuten muutkin jakelut.
- mintlinux-mään
Kummallista, että minä olen päivittänyt kerneliä ihan samalla päivitystoiminnolla, kuin muutenkin, vaikka Mint ei päivitä kerneliä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686