onko kokemuksia sähköpostista, joka ei vakoile käyttäjiään?? Tai tarjoile tietoja käyttäjän tuttavista eikä tyrkytä kohdennettuja mainoksia? Hushmail, zoho? Millaiset hinnat? Siisoikeasti sellaisia, etteivät kerää tietoja???
vakoilematon sähköposti??
11
558
Vastaukset
- Mahoton-tehtävä
Ei windows ympäristössä semmoista ole, eikä näillä näkymin ole tulossakaan. Ei niitä mainoksia karkuun pääse minnekkään, ihan sama mitä käytät.
Nimittäin oikea POSTIKIN entinen Itella Oyj avustaa korvausta vastaan, kohderyhmien löytymistä Osoitteellisen suoran mainonan ja SMS ja sähköposti viestien vastaanottajista.
POSTI SANOO SAAVANSA TIETONSA NÄIN
Käytössämme on väestötietorekisterin ja ajoneuvoliikennerekisterin tiedot, joten voit poimia kohderyhmäsi esimerkiksi nimen, iän, sukupuolen, äidinkielen, ammatin, tulojen, elinvaiheen, lasten lukumäärän, harrastusten, asuinpaikan, asuinaluetyypin tai kesämökin perusteella.
http://www.posti.fi/liitteet-yrityksille/markkinointipalvelut/suoran-suunnittelukirja.pdf- kiellä.tietojen.luovutus
Kannattaa kieltää tietojen luovutus väestörekisterikeskuksen ja Trafin sivuilla. Niissä pääsee täyttämään kieltolomakkeen, kun tunnistautuu.
- tsekkaatää-.-
https://www.fastmail.com/
https://www.fastmail.com/about/privacy.html
Tossa yksi vaihtoehto. Ei oo mainoksia näkyny mulla ainakaan. Lue tuo privacy policy, ja päättele itse, voitko luottaa siihen. Fastmail oli ennen operamail, ja silloin se oli ilmainen. Nyt uudet tilit maksullisia. - öjlk
Laita pystyyn oma sähköpostipalvelin priimaluokan salaukset siihen.
- riskinsä_siinäkin
Omat sähköpostipalvelimet voi joutua ns. mustalle listalle ja jos näin käy ei liiku sähköpostit mihinkään
- nmY8xT9W
Ainoa keino pitää sähköpostit yksityisenä on käyttää PGP salausta.
- 0hm0
protonmail.com tai openmailbox.org
- neutronimail
protonmail on hyvä
- SovellusSuodattaa
Yhtään mainosta en ole Thunderbirdissä nähnyt, vaikka olen käyttänyt sillä jopa Gmailia.
- itsepäätätturvallisuuden
Asenna ubuntu server ja osta verkkotunnus.
- Mobiili-Esa
Tuntuu hieman vaivalloiselta hommata kiinteä palvelin siviilikäyttöön. Tarviisi oman nettiliittymän ja sähköäkin 24/7. Ehkä kannattaisi hankkia joku kotimainen webhotellipalvelu. Niihinhän kuuluu yleensä sähköpostilaatikotkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768