Auton vaihto mielessä lähiaikoina. Vaihtoehtoja useita 20000 euron hintaluokassa. Opel Astran, Kia Ceedin, Nissan Pulsarin, lisäksi olen vaihtoehdoksi valinnut Mazda 3 1,5 bensakoneella. Millaisia kokemuksia on kertynyt nykyisestä Mazda 3:sta. Paljonko on ollut keskimääräinen kulutus ja entä ajettavuus onko se kohdallaan sekä tietysti myös kestävyys ja toimintavarmuus.
Mazda 3 1,5 koneella.
2
99
Vastaukset
- Vuonna.kaheksanviis
Auton hankinta mielessä lähiaikoina. Vaihtoehtoja useita 2000 euron hintaluokassa. Opel Kadettin, Toyota Tercelin, Nissan Cherryn, lisäksi olen vaihtoehdoksi valinnut Mazda 323 1,5 bensakoneella. Millaisia kokemuksia on kertynyt etuvetoisesta Mazda 323:sta. Paljonko on ollut keskimääräinen kulutus ja entä ajettavuus onko se kohdallaan sekä tietysti myös kestävyys ja toimintavarmuus.
- t5r4hgb
Kannattaa tsekata honda jazz, saattaa olla sisätiloiltaan yhtä iso kuin mazda 3.
Kävin koeajamassa mazda 2 niin ainakin minun vanhempi honda jazz on huomattavasti avarempi sisätiloiltaan vaikka autot on varmaan ulkomitoiltaan aika samanlaisia. Uusinta mallia honda jazz ei vielä tullut koejaettu mutta pitää käydä tsekkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777