Millainen paikka on club cosmopoli? Käykö millaista porukkaa?
kiitos jo etukäteen.
6
159
Vastaukset
- tätivain
Siskoni tytär, joka on arvovaltaisessa asemassa, oli suorastaan PÖYRISTYNYT siitä, miten epäpätevää meno oli siellä. Oma kantapubini suljettiin, nyt toiseen on tullut porttikielto.
- sdxcfv
Joo, minulla oli 5 kantapaikkaa, kaikki on nyt suljettu. Kävin myös Anttilassa, sekä lampputehtaassa, kaikki on lopetettu. Kohta lopetetaan koko Kerava, mikä ei ole huono juttu ollenkaan, muutan Vantaalle 1.9 2016
- suomiensin
Matuja ja musulmaaneja
- Rane.ja.vintiöt
Hyvä paikka. Koko Kerava käy.
- Cossupoli
Naapurini serkku ja entinen hammashoitajani ovat käyneet siellä. Samoin koulun keittäjä äiteineen sekä haudankaivaja Hauholta.
- tätivaain
Höpö höpö! Minä olen kuule istunut Keravan kapakoissa ennen kun olet syntynytkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807