Eli siis, haluaisin että joku satanisti selittäisi hieman mitä satanismi tarkalleen on? (Nimen omaan satanismi, joten älkää kukaan sekoittako sitä saatananpalvontaan)
Sen olen itse saanut selville, että satanistit ovat lähellä ateisteja, ainakin käsittääkseni, ja olen lukenut säännöt ja synnit, mutta muuten asia on yhä hämärä. Joten jos joku kiltti voisi hieman selventää asiaa?
Jos joku voisi kertoa satanismista?
5
153
Vastaukset
- huohhhhuohhuoh
Jos joku uskoo satanistisiin totuuksiin, palvoo hän samalla myös niiden luojaa, saatanaa. Lopettakaa tuo uskottelu, että satanismi ja saatananpalvonta on kaksi eri asiaa. Satanismi on pelkästään kaunisteltua saatananpalvontaa, sellaisten keksimänä, jotka halusi olla pahiksia mutta eivät halunneet tulla tuomituksi saatananpalvojina. Joskus tämä ihmisten typeryys saa voimaan pahoin.
Ystävä hyvä pieni, pyysin nimenomaan olemaan sekoittamatta näitä kahta aihetta. Sen nimittäin tiedän jo ennestään että "saatananpalvonta" on vain pahislasten leikkiä, satanismi minua tässä kiinostaa. Ja kuten sanoinkin, olen lukenut säännöt ja synnit ja olen varsin samaa mieltä niiden kanssa. Joten pyydän, että ne ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään, pitävät sen turpansa kiinni. Kiitos.
- Susi-ukko
Olet lapsellinen ja tietämätön, kun luulet satanismin ja saatananpalvonnan jotenkin olevan eri asioita - tästä jo huomaa, miten täysin olet niellyt saatanan syöttämän pajunköyden.
- theBossi
www.paholainen.fi siellä on vähän Paholaisen palvonnasta.
En tiedä toimiiko toi edelinen linkki se on https://www.paholainen.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707