Olen yrittänyt saada hyvin kapeaa viirumaista arpea pois poskesta ja kokelillut eri systeemejä tähän. Olen käyttänyt salisyylihappoa n. 30%. Olen käyttänyt kerran tuota neulatelaa. Salisyylihapolla olen tehnyt jo monta hoitoa, mutta arpi vain on ja pysyy. Se ei edes ole syvä, niin silläkin ihmettelen ettei se vaan katoa. Miten te muut olette saaneet arven tasaantumaan kotikonstein? Itselläni ei ole vara lähteä minkään ammattilaisen hoitoon.
Tuo salisyylihappo muuten tekee iholle hyvää. Minulla kun on rasvoittuva iho, niin se tasaa kivasti ja ei näppyjäkään tule enää.
Missä mättää?
3
122
Vastaukset
- ääliömassako.päättää
Yksi kerta neulaajalla ei riitä. Sitä pitää käyttää kuuriluontoisesti pidempään, ennen kuin ihon pintakudoksissa tapahtuu yhtään mitään. Ja mitä pidemmät piikit, sen varovaisempi saa olla, koska sen käytöstäkin voi saada arpia...
Toiseksi: arpi tekee sinusta entistä ainutlaatuisemman yksilön! Nykymaailma vaan kumartaa niin sairaan syvään siloista nukennaamaa, että ihan järkevätkin ihmiset ovat alkaneet tutkimaan huokosiaan suurennuslasin kanssa ja voivottelevat jos havaisevat jotain ei-toivottuja muutoksia...
Hohhoijaa.
Järki käteen. Ihminen on niin paljon muutakin kuin vain siloinen naamavärkki. Mitäs jos vaihdettais jo asennetta ja ajateltais, että elämän jäljet saavatkin näkyä - niin asuntojen parkettilattioissa kuin ihmisen ihollakin, että se on ihan okei, ettei me olla kehdosta hautaan täysin virheettömiä naamoja vaan. :)- onnetonarpiposki
Onhan se noinkin, mutta on inhottavaa kun ihmiset vain tuijottaa tuota ohutta arpea kun keskustelevat kanssani. Ja kieltämättä tuijotan sitä itsekkin, kun vaan niin inhoan sitä.
Tuosta neulauksesta, niin kuinkahan pitkä väli noitten neulausten välillä pitää olla? Silloin kun neulasin, niin epäilen että tein sen liian hentoisesti, kun iho ei edes punoittanut käsittelyn jälkeen.
Kiitos muuten mukavasta ja kannustavasta viestistä. Ajattelisipa kaikki noin.
- persoonallisuuttakehiin
Aivan mielettömän upea kommentti nimimerkiltä "ääliömassako.päättää". Jos ihmiset voisivatkin ajatella tuolla tavalla niin maailma olisi niin paljon parempi paikka elää. Ulkonäöstä on tullut jo uskonto ja se on sairasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980