Vaaransi lapset, ei kadu

äitylihjkv

Oltiin ajamassa mummolasta kotiin 40kilometriä ja mies innostui ajaessaan tekstaamaan. Kyydissä oli raskaana oleva vaimo ja 3 pientä lasta. Auto pysyi hädin tuskin kaistalla ja siinä vaiheessa meni hermo kun auto oli menossa ulos ajoradalta. Otin miehen kädestä pois puhelimen ja ilmoitin että tekstaaminen loppuu. Mies suuttui että anna olla viimeinen kerta kun kosket hänen puhelimeensa!!! Minä taas raivosin että on vaarantanut koko perheen ja vieläkö se puhelin kiinnostaa jos auto on kolarissa ja lapsi kuolleena!

Ei mitään katumusta miehellä, päinvastoin olen hirveä pahis kun olen kehdannut koskea puhelimeen ja huutaa hänelle... Nyt molemmat mököttää ja minä olen aika kaukana siitä että pyytäisin anteeksi että olen suojellut lapsiani! Mielestäni miehen pitäisi osoittaa katumusta ja osoittaa että ymmärtää miten vaarallista moinen liikennekäyttäytyminen on.

Miten eteenpäin????

6

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näineteenpäin

jätä se sika!

• keskustelemaan

Ei auta olla noin herkkänahkainen. Kummankaan. Perheen pyörittäminen vaatii rutkasti epäitsekkyyttä, sietokykyä ja tiimityötä, täytyy kyetä purkamaan negatiiviset tunteet muuallekin kuin vain puolisoon ja lapsiin.

Mököttäminen kielii molempien kyvyttömyydestä osata keskustella ja selvittää siten ongelmatilanteet. Mököttäminen on lapsellinen tapa vaatia huomiota ja olla samalla passiivinen ja syyllistävä. Mököttämällä eivät asiat parane, päinvastoin, niistä jää hampaankoloon entistäkin enemmän painolastia purettavaksi.

• Ajattelematonaatu

Hups, ja sinä teet neljättä lasta tuollaiselle tollolle. Jos meillä olisi käynyt noin, niin olisin hiljaisuuden sijaan vetänyt esille kaikki mahdolliset esimerkit, jotta olisin saanut tollon ymmärtämään mistä jutussa on kyse.

Meillä kävi tosin niin päin, että lasten tultua kuvaan mukaan siipan kaasujalka keveni huomattavasti eikä edes ajoittaista hurjasteluintoa enää löytynyt. Sinun puolisosi ei selvästikään ymmärrä mistä on kyse. Miksi sinä et selitä?

• teevaikka

Tee rikosilmoitus, puhelimen käyttö ajon aikana on kielletty.

• kjookjoo

Jos se jatkaa tuota,niin lopeta sen kyytiin meneminen. Jos jäät kattelee tommosta toimintaa ja jotain vielä käy,niin sähän olet osallinen..

• Nuoleekokengät

Koska olet oikeassa, nöyryytä miestä oikein kunnolla. Ties vaikka parisuhde siirtyisi kokonaan uuteen vaiheeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe