Olen 16-vuotias tyttö ja kooltani 50kg/166cm (suurin osa lihasta, joten näytän alipainoiselta..)
En omista yhtään kurveja, persettä on vähän(kun sitä olen treenannut) mutta esim. Rinnat ihan kadoksissa.
Kaikki kaverini sanovat kuinka olen liian laiha ja pojat haukkuvat laudaksi. Ensimmäisellä kerrallanikin (ex)poikaystäväni järkyttyi rintojeni pienuutta eikä saanut edes seisokkia enää, koska oli niin "turned off" :(
Mua satuttaa kaikki kommentit, mutta en voi tälle mitään.
Syön aina ihan hulluna siinä toivossa että lihoisin, mutta vaa'alle noustua tulee vain 1kg ja se lähtee yössä pois, sen lisäksi vielä tulee todella huono olo kun vetäisen 3000kcal joku päivä pakolla alas :(
Voiko joku auttaa? Haluan nimenomaan RASVAA(kurveja) lisää, otan kaikki keinot vastaan:(
Miten lisää painoa??
7
<50
Vastaukset
- lääkäriinmars
lääkärille.
- Eiköhäaikanopeetuu
Suklaata karkkii
Siinä se ongelma onkin, että kaikki mun näkemät tytöt jotka treenaa tosissaan jotain voimisteluu tai jotain ei omista minkäänlaista persettä tai rintoja. Joten ehkä sun laihuus johtuu vain koska treenaat niin paljon
- epätoivoinennn
en treenaa paljon? Oikeastaan en treenaa ikinä. Kyykkyjä omalla painolla teen en muuta ja sillä saanut persettä kasvatettua.
Syö paljon, ja säännöllisesti. Aamupala lounas välipala päivällinen ja iltapala.
- voimiasulle
oot nuori viela. liiku normaalisti. mutta ala treenaa liikaa. itse pidan hoikista
- kylläsesiitäsit
Mä oisin ihan myyty jos seurustelisin noin laihan tytön kaa :) tuota kroppaa jaksais ihailla kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051