Veikkauksen pitkävetokuponki

sarvipää666

Miksei siihen voi pelikohdeta pelaava lopputulosta?

Nettipelissä voi valita lopputuloksen, esim. 2 - 3, uudistuneissa pitkävetokupongeissa se ei onnistu ja on pyydettävä kassaa näppäilemään lopputulos manuualisesti koneelta, jonka jotkut tekevät nopeasti, toiset hitaasti, voi mennä 5 minuuttiakin, ollut pohjanoteetaus eräässä alepassa.

Sitten mun pitää näille selittää että miksi en täytä kupongile lopputulosta ja vastattava ettei sitä mahdollisuutta ole olemassa, lopputulosta ei pääse pelaamaan muuten kuin että kassa valitsee lopputuloksen.

Eräässä toisessa alepassa sain hitaan palvelun lisäksi vihamielisyyttä kassalta osakseni kun huomasin että antamani rivi poikkesi saamastani rivistä, eli tekevät toisinaan itse lisärivejä, joten tarkkana saa olla.

Loton he osaavat antaa sutjakkaasti pyytäessä mutta tulosvetokohteita pelatessa esiintyy hitautta ja aika usein pahoittleua osaamattomuudesta tai töykeällä äänen sävyllä kysymys miksen ole täyttänyt kuponkia itse? Luulevat että kiusallani pyydän heitä näpyttelemään sen vaikutelman tuosta on saanut.

Mikä on veikkauksen selitys asiaan ettei kupongille voi laittaa lopputulosvalintaa vaan siihen n voi laittaa pelikohteen ja panoksen ja sen jälkeen viedä se usein vastentahtoisen tai osaamattoman " asiakaspalvelijan " lopputäytettäväksi: Lopputulos 2 - 3, kiitos.

Sitten se voi alkaa, usein kyllä asia hoituu nopeastikin mutta on myös näitä paljon, jotka eivät osaa ja pyytävät " äitiä tai isää apuun."

5

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoKivesJack

Kuinka pienet nyytit sulla on?

• Ähähähhää

Melkoinen nero täytyy olla, jos saa pelattua tulosvetoa pitkävedon kupongilla.

• TuuVittuNaamaasAukoon

Kokeilepa etsiä lisäkohteet miinus 1 tai plus 1 kohteilla paskakertoimilla!

Olisitpa nyt kanssani Fritzin rakentamassa salahuoneesaa niin pistäisin sun äänijänteisiin liikettä! Se Itävallassa tytärtään panneen Fritsin kämpää meinaan !

• Viisas55

Alepassa olen myyjää opettanut ja hyvin toimii! Mutta älkää menkö yhdellekään r-kioskille! Ne on täynnä IDIOOTTEJA ja odotan päivittäin koska se ROSKALÄÄVÄ menee konkurssiin! Yrjöttää pelkkä ajatuskin !

• Hjfghhu

R-kioski YRJÖTTÄÄ JOTEN PAINUKAA VITTUUN!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe