Löytyyköhän suomesta yhtään ihmistä joka tietää k.o bändin? Täytyy kyllä sanoa että on paras kaikista! :-D
La Oreja De Van Gogh
8
713
Vastaukset
- Luna
mä kyllä tiedän ja mullon niiden uus levykin ostettuna. ei taida olla kovin tunnettu täälläpäin, mutta hyviä ne on, iloisia kappaleita! =). Hauska kuulla, et joku muukin diggaa.
- maikka
Jep, París-biisistä tulee aina mieleen oma vaihto-oppilasaika ja varsinkin viikonloput Espanjassa! :)
- pies_descalzos
París onkin hieno biisi! Itse tykkään enemmän juuri tästä el viaje de copperpot levystä kun uusimmasta. Ensimmäinenkin on hyvä! Ihmetyttää vain kun noin hyvä bändi on kuitenkin Suomessa noin tuntematon vaikka täällä lattarimusaa rakastetaankin..
- rosas
tutustuin bändiin au pair-vuoden aikana. satutteko muuten tietämään saako mistään Suomessa sitä uusinta levyä ? se el viaje de copperpot tuli hankittua jo Espanjasta ja nyt haluaisin vielä sen uudemmankin.
- pies_descalzos
Anttilan alennuskorista (...) sita ainakin sai muutama kuukausi sitten parilla eurolla, mutta itse tilasin cdon.comista ja saa sita free record shopin kauttakin tilattua. Katso etta tulee oikea painos, kun ovat tehneet samasta levysta uudemmankin painoksen jossa on mukana vanhoja biiseja el viaje de copperpot levylta ja uusia jatetty pois :-)
cheers - rosas
pies_descalzos kirjoitti:
Anttilan alennuskorista (...) sita ainakin sai muutama kuukausi sitten parilla eurolla, mutta itse tilasin cdon.comista ja saa sita free record shopin kauttakin tilattua. Katso etta tulee oikea painos, kun ovat tehneet samasta levysta uudemmankin painoksen jossa on mukana vanhoja biiseja el viaje de copperpot levylta ja uusia jatetty pois :-)
cheerstäytyypä suunnata sitten ensin anttilaan..
- Anita
rosas kirjoitti:
täytyypä suunnata sitten ensin anttilaan..
Näin maininnan ale-levystä vasta nyt, mistä Anttilasta sitä voisi käydä kattoo, Hesa/Tunneli?
- pies_descalzos
Anita kirjoitti:
Näin maininnan ale-levystä vasta nyt, mistä Anttilasta sitä voisi käydä kattoo, Hesa/Tunneli?
Ainakin Oulun anttilassa levya oli helmikuussa, en tieda hesasta kun asun ulkomailla. Soittamalla anttilaan se varmasti selviaa
cheers
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988