Eli tutustuttiin/ mentiin samlle luokalle mun parhaan kaverin kaa eskaris. Olemme melkein 16-vuotiaita tällähetkellä.Ongelmana on et tuntuu että ystävä välttelee muoa.Esim et se tekee kaiken päin vastoin kun mä jos luen se kirjottaa ja jos kirjotan se lukee.Sillä on myös toinen kamu joka tekee kaiken samalla tavalla kun se niillä on saman nimiset sukulaisia ja niinnlä on sama rapun nro .Sanotaan heitä vaikka lotaksi ja sanniksi eli lotta on mun kamu ainakun sanni sanoo lähettäiskö jonnekin lotta sanoo iloisesti joo .Kun mää ehdotan se pudistaa päätään ja sanoo vähän tylsistyneena ei viel.Sit lotta aina halaa kaikkii vaikka se sais vaan karkin niin se halaa sitä joka antaa karkin paitsi mua,En oo kateellinen oon vaan surullinen.Lotta tykkäs ennen samoista asioista kun mä aloin tykkään niistä sen kiintymys hiipu niihin nyt se alkaa kokoajan tykkään enemmän samoista jutuista kun sanni. lotta aina nauraa sannin jutuille mun jutuille se ei sano mitään välillä tai on joskus vaan shh.vaikuttaako sitltä et hän ei halua enään olla mun kamu mul ei oo muita kamui kun se. sama on ruuan kaa lotta ja sanni tykkää hirveesti niistä asioista joista mä en oiken välitä ja taas niistä josta ite pidän niin ne ei välitä niistä. ANTEEKS PITKÄ TEKSTI.SIT JOS MÄ ANNAN KARKKII SILLE SANOO ET EI TAIDA OTTAA MUT JOS SANNI TARJOO SAMAA KARKKII SE OTTAA.KERRAN KUN SE MENI KOTIIN NIIN SANNI SANO ET VOIKO SE TULLA SUORAAN KOULUSTA NIILLE SE SANO ILOISESTI JOO .KUN ITE KYSYIN SAMAA SE SANO ET EI VOI.ja kun kysyin voiko se tehä munkaa viikolla jotain se sano et katotaan myöhemmin ja kun saani ehdotti et se vois tulla sinne viikonpäästä asia oli päätetty eli sanni meni sinne.lisäks se tykää muiden face päivityksistä ja kommentoi niitä mun yhestäkään päivityksestä se ei oo tykänny kerran kun se tuli syndeille se tuli tavallisissa arkivaatteiss mut kun meni yhen toisen sil oli mekko meikit ja koru sekä kauhee kiire syndeille.en oo trolli
surullinen
surullinen122
1
167
Vastaukset
- ml______
Kirjoitat matkailupalstalle....???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077