Olen jo pitkään toivonut mieheni kiinnostuvan nuolemisesta, mutta turhaan. Naimisissa yli kymmenen vuotta ja vasta vuosi sitten ymmärsi että minäkin haluan suuseksiä. Oli ihan yllätynyt kun sanoin suoraan että etkö voisi. Joskus on sitten yrittänyt. Selvästikin ei siitä pidä ja on lähinnä kuollut siitä vierestä. Ei halua selvästi kosteaa pimppaa koskea kielellä. No eihän se sitten tunnu minullekaan mukavalta. Olen vain kerran saanut nuolemista kunnolla ja siitä niin kauan etten muista kunnolla millaista oli. Se oli eka kerta kun humalassa menetin neitsyyteni. Mies kyllä itse tykkää kun otan suihin ja nautin siitä itsekin valtavasti. Olisi vaan mukavaa saada itselleen myös. Ja siten että tietää toisen siitä nauttivan. En haluaisi pettää tämän takia mutta mielessä on käynyt. Yhdynnässä on vaikea saada orgasmia ja sormetuskaan ei oikein toimi. Vibraattori on paras helpottaja. mutta lasten takia sitäkin harvoin voin käyttää. Mies ei edes tiedä että minulla on leluja...en ole uskaltanut kertoa.
Miten oikein tästä eteenpäin pääsee?
miksi mies ei halua ?
kieltävailla
2
<50
Vastaukset
Paha sanoa.Itse kyllä rakastan nuolla. Keskustelu tuosta aiheesta varmasti on ainoa oikea tapa jatkaa. Ja edetä pienen askelin ehkä hän oppiii tykkäämään siitä.
- 69_kehiin
Kokeile ottaa mieheltä suihin siten että tarjoat samalla itseäsi nuoltavaksi. Ehkä hän innostuu näin enemmän ja saatte alkujännityksen pois. Siitä se sitten pikkuhiljaa muodostuu tavaksi että mies nuolee myös kun itsekin saa suuseksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927