Vaivaako yksinäisyys, ikä, sairaus tai vain talvimasennus? Etsin avustettavaa Fuengirola-Benalmadena-Torremolinos alueelle. Autan tarvittaessa asunnon etsimisessä, lennon järjestämisessä ja kaikessa muussa, mihin itse et kykene (pyörätuoli ei este).
Henkilökohtainen avustaja Aurinkorannikolle
6
322
Vastaukset
- KalleS63
Tonne voi jättää myös oman ilmoituksen :) www.kukaosaa.fi
Kiitos vinkistä. Tuo edellinen viesti tuolla on aika törkeä. Nimimerkki on pantu samantapaiseksi ja teksti muuteltu. Joutuisipa hän itse pyörätuoliin tai muuten autettavaksi, niin kyllä apu olisi tarpeen ja rehellinen sellainen. Olenkin huomannut, että tällä kanavalla istuskelee jokunen, joilla ei aika muuten kulu, kuin muita härnäämällä.
- Endge
no kerro ihmeessä miten aiot toimintaasi rahoittaa kuin ennakkomaksuilla..huijari kun olet!!
Kunta/kaupunki maksaa henkilökohtaisen avustajan palkan (tuntimäärä on tarkasti määrätty). Ja sopimus pitää olla. Jos ei saa matkaa itse järjestettyä, niin autan. Minun kautta ei tarvitse yhtään etukäteiseuroa kulkea.
Ja lopettaisit jo tuon epäilyn. Jos joku täällä Suomen maassa haluaa itsensä jotenkin työllistää, niin näkyy löytyvän epäilijoitä. Kielitaidollisena, ulkomaankokemuksella ja eri-ikäisten avustajana olleena saanen tarjota kykyjäni jonkun tarvitsevan käyttöön.
- Endge
et kuitenkaan kerro koulutuksestasi tai kokemuksestasi yhtään mitään mikä on epäilyttävää!!! toimitko toiminimellä vai yksityishenkilönä jne.
-ei jatkoon!Jos joku on tosiaan kiinnostunut tai tuntee jonkun tarvitsijan, soita 041-4792657. Ystävällisin terveisin
Tarja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027