Melissa hotelli alanyassa

Onko melissa hotellissa toimiva wifi huoneissa? ? Entä onko jääkaappia? ? Paljonko maksaa tallelokero ja missä se on?

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKoskaanEnää

Kyseinen hotelli karmea läävä enkä suosittele sitä kenellekään.
      Langaton yhteys toimii jotenkin mutta jääkaappiin ei tullut virtaa. Tallelokerot ovat huoneissa mutta henkilökunta varastaa niistä rahat käyttäen master- avaimiaan.

Aamiaisilla venäläiset vievät kaikki munat ja makkarat. Käyttäytyvät muutenkin sikamaisesti. Yksi kiilasi minut munajonossa ja vei viimeiset, saatana vieköön.
      Iltapalalla veivät koko kakun omaan pöytäänsä, joivat siellä vodkaa ja nauroivat kovaan ääneen venäjäksi.
      Me istuimme siellä nurkkapöydässä ja järsimme pipareita.

• Mikkostadista

WI-Fi ei tässä hotellissa toimi huoneissa(joskus toimi parvekkeella),toimii allas ja respa yms.alueella.1 €/pv.Oli jääkaappi ja toimi.Onneksi ilmastointi sisältyy hintaan.
      Tallelokerosta kuppaavat 2€/pv.

• Melissassapillua

Olin Melissa hotellissa kerran majoituksessa ja vetaisin hirveen kännin, ryystin aamusta asti saaveittain kaljaa ja viinaa. Erehdyin ottamaan pillua yhdeltä suomalaislortolta. Hyi helvetti kun puistattaa vieläkin se näky kun alkoi riisumaan legginssejä ja sen kaikki selluliittipoimut vapautuivat samalla kahleistaan. Otti heti suihin ja koitti että antaisin suuseksiä sille. Arvatkaapa annoinko? Koko loppu reissun jouduin pakoilemaan sitä ja kulkemaan seinän vierustoja pitkin, että en kohtaisi enää.

• 04-16alanya

Wifi ei taida toimia huoneissa, muutoin hyvä pienehkö hotelli, aiemmin ei kylläkään ole ollut venäläisiä, rannalle 30metriä. Kyllä siellä jääkaapit on. Migros aivan nurkan takana. Hyvät bussi yhteydet keskustaa, n1.5km.

• HirveeLäävä

Migros ei ole nurkan takana vitun idiootti.
        Ootko melissassa siivoojana, kun pitää tota tippuriläävää täällä mainostaa?

• OnnetonMatkailija

Minä en tippurista tiedä, tosin senkin voi siivoojalta toki saada.
        Luteet olivat kiusana viimeksi ja lupasivat myrkyttää. Ne ovat kovia kiusankappaleita eivätkä hevin lähde.
        En suosittele kyseistä hotellia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2566
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1242
    Aihe