Eli siis mulla on pieni probleema kun olin jääny noin puoltoista vuotta sit viiltelystä kiinni niin lopetin sitten siihen mut tuli sitten jatkettua tyhmänä noin puolen vuoden jälkeen. oon päässy jo siitä lopullisesti sit eroon mutta jälkiä on vieläkin. porukat ei tiiä että oon jatkanu viiltelyä missään kohtaa ja jälkiä on sit ranteessa, nilkassa ja reisissä. mulla on tulossa viikon päästä terkka käynti ja se on sitten probleema koska se tulee näkeen viilto jäljet ja ei se tuu pitään sitä vitun salaisuutena (: olisko nopeita taktiikkoja miten saada noita peitettyä? oon jo kokeillu meikkivoiteella peittää mutta ne on senverran syviä että ei auta. huom, ei tarvii sanoo et kuinka paskaa se viiltely on ja kuinka paska oon kun oon menny tekeen sitä koska tiedän sen jo (:
apua viiltely arpiin
8
176
Vastaukset
- jjhgggffddd
Leikkaa sukasta se umpinainen pää pois ja laita se sukka siihen käsivarteen arpien päälle. Toivottavasti ymmärsit tästä jotain. :')
- sama.kuin.edellinen
Ps. Apteekista saa myös arpivoidetta.
Hei!
Hienoa kuulla, että olet päässyt eroon viiltelystä. Suosittelen, että kävisit kuitenkin ammattiauttajan puheilla. Esimerkiksi terveydenhoitajalle pystyt puhumaan asioista luottamuksellisesti ja hän voi ohjata sinut eteenpäin tarvittaessa. Myös vanhempiesi kanssa puhuminen voisi auttaa.
Tsemppiä jatkoon!
T: Anja & Sonja- xjhsuihx
En tiiä mut sano sille terkkarille että pitää sen salaisuutena :D
- HAHHAHAHAHAHHA
Ei se saa pitää salaisuuksia HAHA!
Viiltele muita, niin et jää kiinni itsesi viiltelystä.
- JimCurry
Sano että ne on vaan koulun huonolaatuisten ovenkarmien sivuvaikutusta.
Tatuoinnit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748