Olen muuttanut hiljattain tuohon Juottolan läheisyyteen ja oon pannut merkille kuinka jengin on väkisin raahattava pieniä lapsiaan mukaan. Sit tommoset 7v ylöspäin kävät illan pimennettyä anelemassa äiskää/iskää kotiin yms uskomatonta jota en uskonut enää Suomessa näkyvän.
Mitä nää ihmiset ajattelee? Ahjo maineensa veronen
KukkahattuLöysällä
1
157
Vastaukset
- rapajuoppo5
Onhan se aika kamalaa.
Itse olen tehnyt niin, että kun astelen juottolaan, kytken lapset ovenpieleen, tai telineeseen.
Olen oppinut, että niille on hyvä jättää esim. kuppiin vettä ja aika join käydä hieman juttelemassa ja kenties vaikka antaa lattialle pudonneita suolapähkinöitä.
Joskus mullakin on toi isompi jäänyt ulisemaan ovelle, mutta seuraavana päivänä olen sen sitten jättänyt kylppäriin lukkojen taa.
Kyllä noiden kanssa pärjää, kun hieman käyttää mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697