Onko Khao Lakissa käärmeitä hotellialueilla tai meressä?
käärmeitäkö
2
318
Vastaukset
- navas
On nähty muutamankin kerran aivan bungalowin terassin vieressä. Ja tiellä skootterilla ajettaessa. Kerran meinasin astua päälle rantaheinikossa. Tropiikissahan siellä ollaan joten tarkkana kantsii olla ja katsoa mihin astuu. Ei kuitenkaan paniikkia. :)
Meressä ei ole omalle kohdalle osunut käärmeitä Khao lakissa.
Hotellialueille eksyneet hävitetään yleensä jos ilmaantuu.
Syrjäisimmillä alueilla tietenkin voi helpommin käärmeen nähdä hotellialueella.
Jos taas haluaa bongata käärmeitä, niin syrjäisillä sivuteillä niitä näkee useinkin. Esim tiellä josta mennään song fah vesiputoukselle, minigolfiin ja hevos tilalle.
Useinmiten ne tiellä näkyvät on vihreitä pienehköjä.
Olen varmaan kaikki khao lakin luontopolut kiertänyt, ja aika harvoin olen käärmettä havainnut. En sitten tiedä johtuuko huonosta näöstä.
Lam kaenin eteläpuolella olen nähnyt sitten isonkin käärmeen.
Jossakin khao lak oppaassa varoiteltiin tsunamin jälkeen että, autioissa uima-altaissa olisi cobria. Luulen että kyseessä oli vain pitää asiattomat poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757