Elikkäs mua on kiusannu jo pitkän aikaa naaman punoitus, ei edes sellainen et tulee vain kuumassa/kylmässä jne. mutta että on koko ajan punainen, säällä kuin säällä. Mut tossa eilen illalla heitin smällit mun naamalle ja nyt aamulla ei oo punoitusta enää lähes yhtään. Katotaan nyt et miten päivä etenee, ehkä mun ei tarvi käyttää meikkivoidetta kohta ollenkaan.
Sperma auttoi naaman punoitukseen
4
236
Vastaukset
- eliksiirivarasto
Sehän on ihan luonnollista, että elämän eliksiiri auttaa. Ja varmasti terveellisempääkin kuin kaupan mömmöt!
- kannattikokeilla
Todellakin, harmi vain etten kokeillut aikaisemmin. Suosittelen muillekkin, tosin suurin osa tällä palstalla on naisia ja kaikilla naisilla ei ole spermaa saatavilla.
- Liquid50
No,jos jollai Helsingin hellulla siitä kiinni tuo voitelu,pyydä käymään,tuon voiteet...😘
- Spekun.haju
Liquid50 kirjoitti:
No,jos jollai Helsingin hellulla siitä kiinni tuo voitelu,pyydä käymään,tuon voiteet...😘
No ei kiinnosta kulkea naama kalanhajuisena:( Mädänneelle kalallehan se speku alkaa haisemaan kun seisoo pitemmän aikaa naamassa. Jos rakastat sperman hajua niin tässä on pensas joka sun ehdottomasti kannattaa istuttaa jos sulla on oma piha. Sen kukat nimittäin haisee ihan spermalle..
https://pixabay.com/fi/happomarjapensas-berberis-ottawensis-603235/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737