Eläkkeellä Espanjassa

Sampsatku

Hei olen 31 vuotias mies ja olen jäänyt työkyvyttömyys eläkkeelle 2014 kun minulla todettiin psoriasis 2009 ja reuma 2014. Sairaus on levinnyt ja olen hoitanut tätä monilla erillä lääkkeillä ja ruokavaliolla. Sairaus vei minut masennukseen ja olen yrittänyt kouluttaa itteeni moneen kertaan uuteen ammattiin. Nyt olen matkailualan opiskelia ja tykkään alasta. Kuulin kuitenkin että sairaus on pahentunu ja haaveeni on mennyttä olen itkenyt illat ja aamut ja olen juu terapiassa, mutta se ei auta mua pääsemään eteenpäin. Olin vaihdossa espanjassa ja löysin itselleni sieltä uuden rakkauden asuin vuokralla ja tapamisimme joka viikonloppu, hän antoi pienen kipinän onneen. Talvi ajat suomessa olen niin kipeä että paikat on todella jäykät, liikkuminen on hankalaa ja kauppakassien kantaminen on tuskaa. Olen päättänyt lähteä espanjaan uuden rakkauteni takia ja kysynkin että pärjääkö espanjassa pienellä työkyvyttömyys eläkkeellä? Lääkärit ovat antaneet minulle tuomion, että minusta ei ole enää työhön. Tuntuu tosi pahalta ja tunnen itseni loiseksi niikuin eräs kaveri minusta kerran sanoi ja se tuntui pahalta. Työkyttömyys eläke on alle 700. Hyvä puoli espanjassa on se että lääkkeet on halvat ja lääkärissä käynti ilmaista. Älkää tuomitko minua ja haluan kuulla muiden kokemuksia espanjasta. Anteeksi kirjoitus virheistä. Tällä hetkellä itken suunnattomasti.

2

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIRJOITTELE MINULLE, LAITA SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI TA PUHELINNUMEROSI.
      T. EINARIXX

• Sampsatku1

Einari Tässä on mailini johon voit kirjoittaa.
        sampsa_85_@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe