Aamulla 28.9 oli 6:30 oli pelti rytissyt Kaurialan ja EinoLeinonkadun kulmassa.
Näkikö kukaan miten tilanne oli mennyt?
Peltikolari Kaurialassa
23
121
Vastaukset
- Kuppi.kuumaa
En ainakaan kertoisi, todistelusta pelkkää harmia.
- Lgqgdhd
Minä näin. KakSi autoa ja pelti rytis.
- Hämäläistä.hitautta
Vuosikymmenien aistivaraisen havainnoinnin perusteella yksi osallinen lienee orapihlaja-aita, jonka helposti voisi leikata tontin kulmauksessa pyöristyväksi.
- Lisää.kahvia
Ei ollutkaan Brahenkadulla...
- KorttiPois
Kaikille ei ole selvinnyt että oikealta tulevaa väistetään myös Kaurialassa tällä autokauppa alueella ?
- Kassavaje.kuntoon
Oliko vielä selvinnytkään??
- kiemuraiset.kuviot
Oliko mäessä/alueella aamuliukkautta?
- Raatoatulee
Tasa-arvoiset risteykset näyttää olevan monelle jo liian vaikeita, omaa baanaa ajetaan kuin sillä olisi jokin etuajo-oikeus.
Sama on levinnyt nyt pyöräilijöihin, jotka luulee heillä olevan jokin etuajo-oikeus joka paikassa. - Tasa-aivoisuusteoria
No viimemainituilla se on melkein vakio, kiitos kaiketi hipsterismin ja kehumisen. Huvittaa sinänsä, että tuollaisessa simppelissä t-risteyksessäkin onnistuu mälläys. Työllistävä vaikutus toki suuri: vakuutusyhtiöt, korjaamot, terkkarit ja byrokraatit.
- Huirunki
Rasvaanko pakoputken
- jengatmenee
Tunkkikin tarttis huomiota.
- bnhuenbup
Kaksi autoo kolaroi.
- Kuulopuheita
Olisko ambulanssin kyytiin otettu lyhyt ja lihava potilas?
Korjaamolla joku asiakas oli puhunut niin. Toivottavasti ei ole pahasti loukkaantunut.- unwnnwn
tuolane ei voi pahast luokkaantua
- Näkykö.verta
Ilman hurmavyötä tietysti.
- Perhana-
Tane ?
- jooooooooooooo
joo
- peltiii
Minä oli näkemässä pelikolari kaks tuao
- Muovinpalasiii
*reps*
- puhuvatniin
Eikös ollu peltikolari?
- Viideltä.postilodjulle
Odotan Pravdan repotaashia.
- Uutisarvoton
Viideltä.postilodjulle kirjoitti:
Odotan Pravdan repotaashia.
Lehtiin ei tule kuin pieni osa kolareista, vaikka virkavalta olisi käynyt paikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889